Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sterkte daar
VivianHesen schreef:Ik duim heel hard dat jullie vlucht de 12e gewoon vliegt zoals gepland.
Helaas zit een tante van ons ook vast in Azië. Zij zit in kuala lumpur op dit moment. Zij zou eigenlijk morgen gaan huis vliegen met emirates, maar die vlucht is geannuleerd. Ze moet contact opnemen met de luchtvaartmaatschappij, maar dat wil nog niet echt lukken
Arianne_94 schreef:VivianHesen schreef:Ik duim heel hard dat jullie vlucht de 12e gewoon vliegt zoals gepland.
Helaas zit een tante van ons ook vast in Azië. Zij zit in kuala lumpur op dit moment. Zij zou eigenlijk morgen gaan huis vliegen met emirates, maar die vlucht is geannuleerd. Ze moet contact opnemen met de luchtvaartmaatschappij, maar dat wil nog niet echt lukken
Contact met Emirates is er een van een hele lange adem.
Als je er niet door heen kom. Heel vaak achter elkaar bellen. Op een gegeven moment kom je er door. En dan is het nog heel lang in de wacht, denk gerust aan 1,5 uur. En daarna krijg je iemand te spreken.
Mijn man heeft het meerdere keren geprobeerd.
En probeer het lokale nummer te bellen. Dan ben je iets goedkoper uit. Ze verbinden dat toch allemaal door naar de grote klantenservice in Dubai.
En wij hebben een keer met de hotel telefoon gebeld, die we op onze kamer hadden. Die kon buiten het hotel bellen. Dat was ook al goedkoper.
Succes.
Voor ons ziet het er nog steeds naar uit dat we morgen om 11:25 uur in het vliegtuig zitten.
Lara schreef:Ik hoor nu weer via een kennisje (diens ouders zitten vast in Thailand) dat het vliegveld op Phuket helemaal vast zit omdat er een ongeluk met een vogel was en alles nu overhoop is qua vluchten daar.

Wat een rare uitwijkhoek weer.