Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pien_2010 schreef:Zelfs de koningshuizen worden beschadigd en rondom Trump blijft het schoon. Dit riep bij mij de vraag op:" wat gebeurt hier toch allemaal"? Dus ik ben benieuwd Babootje of dit klopt.
Bedankt voor het volgen.
Babootje schreef:Dat is al een tijdje zo. Het laat zien dat de Russen een gebrek hebben aan materieel.
Nico12 schreef:Babootje schreef:Dat is al een tijdje zo. Het laat zien dat de Russen een gebrek hebben aan materieel.
Dat zal wel. Maar hoe lang het ook nog duurt Poetin zal grotendeels Oekraïne aan Rusland toevoegen. Niet dat ik daar mee eens ben maar het is realiteit. Toen Poetin de Krim binnenviel is er niet adequaat gereageerd en dus zag Poetin zijn kans. Helaas hebben mijn kennissen mijn bezoek aan Rusland dit jaar, liever geen bezoek van mij. Smoesje het zou te inspannend zijn.
mysa schreef:Ik weet ook niet of het wel zo'n goed idee is om naar Rusland te gaan. Er was een stel bloggers/influencers die helemaal lyrisch waren over Rusland, alles was daar fantastisch schreven ze steeds toen ze daar rondreisden. Recent zijn ze opgepakt en het land uitgezet, zonder bekende reden.
pien_2010 schreef:Eerlijk gezegd weet ik niet Nico of je wel echt veilig zult zijn als westerling in Rusland.
Reisadvies Rusland | Ministerie van Buitenlandse Zaken | NederlandWereldwijd https://share.google/VHOt87kTqUsnjo1Sz
Precies zoals ik al dacht. Moet je voorlopig niet willen.