BigOne schreef:
Er is nog maar weinig aandacht voor de situatie in Gaza en de Westbank.
Israël doet wat zij wil, met toestemming van Trump.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hwn schreef:Er loopt een Europees initiatief om het EU-handelsakkoord met Israël op te schorten. Helaas hinkt Nederland nogal achter (amper 990 ondertekenaars of 4,4% van de benodigde stemmen. België haalt al 30% op 24 uur), dus even de link hier delen:
https://eci.ec.europa.eu/055/public/#/screen/home
Electra63 schreef:Waar hebben we het over ?
6 procent van de Nederlandse bevolking is moslim en daarvan is een deel ook gewoon gematigd.
Ik weet niet hoe de cijfers in België zijn ? Maar dat zal niet heel veel anders zijn.
anjali schreef:Ik ben super pro-Joods. Maar ik zou mijn kinderen nooit laten besnijden, ook niet door echte artsen in ziekenhuizen zoals het meestal gebeurt. Ik vind dat tegen de Goddelijke schepping ingaan want zoals God ons heeft geschapen is het goed. Mochten mijn (fictieve) zonen later op volwassen leeftijd er zelf voor kiezen om toch besneden te willen worden, dan kunnen ze dat zelf nog laten doen.
anjali schreef:@Babootje: Hartelijk dank voor je informatie- vanuit jouw geloof ben je natuurlijk Bijbelvaster dan ik. Nu even wat anders- vanmorgen vroeg werd ik opgeschrikt door een telefoontje van mijn vriendin die uit dezelfde religieuze hoek komt als ik, dat oorlog tussen Israel en Iran is uitgebroken. Wij maken ons erg bezorgd, mede omdat hier zoals bij elke oorlog weer veel onschuldige slachtoffers zullen gaan vallen.
Mariska_28 schreef:anjali schreef:@Babootje: Hartelijk dank voor je informatie- vanuit jouw geloof ben je natuurlijk Bijbelvaster dan ik. Nu even wat anders- vanmorgen vroeg werd ik opgeschrikt door een telefoontje van mijn vriendin die uit dezelfde religieuze hoek komt als ik, dat oorlog tussen Israel en Iran is uitgebroken. Wij maken ons erg bezorgd, mede omdat hier zoals bij elke oorlog weer veel onschuldige slachtoffers zullen gaan vallen.
Ja, en wie heeft het eerste schot gelost...