Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cer schreef:maar dat was toch het hele issue van Purdue Farma. Dat er bewust heroine (opiaten) in de medicijnen zaten, terwijl ze wisten dat het verslavender werkte? Dat is wat de docu ook liet zien, en dat is (volgens mij) ook waar die rechtzaak over ging.
Cer schreef:Ik pik alleen deze er even uit:
"Gezondheidsminister Kennedy stelt op Twitter dat artsen, ziekenhuizen, verzekeraars en farmaceuten winst maken door Amerikanen ziek te houden."
Weten we zeker dat dat niet zo is? Amerika heeft wel een beetje een issue met verslavende medicijnen en dubieuze farmaceuten enzo.. ik kan me voorstellen dat een aantal amerikanen heel skeptisch zijn..
daarnaast, doen ze echt iets om de gezondheid van de amerikanen te verbeteren (voedsel, beweging) of stoppen ze mensen vrij snel vol met medicijnen. (over dat laatste zijn een aantal interesssanten docu's te vinden, oa op netflix dacht ik. Ik vond het best schokkend)
Mungbean schreef:Vragen stellen is goed, maar niet als je daarmee een bewezen complot aanhanger als Kennedy in de kaarten speelt. Dat is precies waar hij macht mee krijgt: misschien heeft hij een punt.
mylittlejoy schreef:Kan mij iemand dan het punt van het wegwerken van de epstein files uitleggen? Je zou zeggen dat men het daar toch over eens zou moeten zijn: zit je met je klauwen aan jonge meisjes of jongens dan ga je de bak in. Maar zelfs dat is niet genoeg voor maga om zich tegen trump te keren.