Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelFun schreef:Daar is ie sowieso al creatief bezig.Net als Mar-o-Lago zeker... gewoon een mooie manier om geen belasting te hoeven betalen omdat je in een hotel woont.
DubbelFun schreef:D'r hoeft er maar een te liggen, dat is het banketstaaf. Was dan naar een body-farm gegaan, nee gewoon je eigen vrouw.Dan kan hij met zijn 20 golfbanen aardig wat kwijt
Alhoewel er enkele buitenlandse bijzijn en ik niet weet of alle VS-staten dezelfde regels mbt graven hebben.
Overigens ligt Ivana in New Jersey, niet bij Mar-o-Lago.
Ailill schreef:Tijdens de verkiezingsuitslagen vroeg ik me (al) af waarom de democraten geen tegengas zouden geven. Inmiddels denk ik steeds meer dat ze het idee hadden: laat hem zijn eigen graf maar graven.
DubbelFun schreef:Ik denk dat dit, linksom of rechtsom, een self-fulfilling prophecy is geweest. Soort van hoogmoed komt voor de val.Ailill schreef:Tijdens de verkiezingsuitslagen vroeg ik me (al) af waarom de democraten geen tegengas zouden geven. Inmiddels denk ik steeds meer dat ze het idee hadden: laat hem zijn eigen graf maar graven.
Het is alleen zo sneu voor al die mensen die hij mee neemt met een land wat naar de kl*te gaat.
DubbelFun schreef:Ailill schreef:Tijdens de verkiezingsuitslagen vroeg ik me (al) af waarom de democraten geen tegengas zouden geven. Inmiddels denk ik steeds meer dat ze het idee hadden: laat hem zijn eigen graf maar graven.
Het is alleen zo sneu voor al die mensen die hij mee neemt met een land wat naar de kl*te gaat.
DubbelFun schreef:Ailill schreef:Tijdens de verkiezingsuitslagen vroeg ik me (al) af waarom de democraten geen tegengas zouden geven. Inmiddels denk ik steeds meer dat ze het idee hadden: laat hem zijn eigen graf maar graven.
BigOne schreef:Ik denk dat trump de midterms niet eens haalt qua gezondheid, dit weekend voor het eerst niet naar de golfbaan , enkels zo gezwollen dat ze over de schoenen hangen, infuus plekken op z’n hand.
Maar pas op, Vance is pas echt een linke gast dus zal me niet verbazen dat de hel daar veel eerder losbreekt.