Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Ik vind dat typisch, ja. Als je zo overtuigd bent van deze minister en haar kunnen, dan kun je daar toch met naam en toenaam achter staan? Helemaal prima, wanneer je dat vindt.
journee schreef:_San87_ schreef:Ik vind dat typisch, ja. Als je zo overtuigd bent van deze minister en haar kunnen, dan kun je daar toch met naam en toenaam achter staan? Helemaal prima, wanneer je dat vindt.
Naar aanleiding van jouw mening vroeg ik me af hoeveel mensen die tegen Faber stemden het nu met jouw stelling eens zijn. Dan blijken hier ook flink wat anonieme stemmers tussen te zitten. Dus een groot deel van de bevolking stemt gewoon graag anoniem, ongeacht hun mening.
https://faberweg.petities.nl/
pien_2010 schreef:Dan is het aantal eigen een wassen neus want dan kan iemand wel 10x tekenen. Elke keer onder een andere fictieve naam en email adres.
pien_2010 schreef:Dan is het aantal eigen een wassen neus want dan kan iemand wel 10x tekenen. Elke keer onder een andere fictieve naam en email adres.
journee schreef:pien_2010 schreef:Dan is het aantal eigen een wassen neus want dan kan iemand wel 10x tekenen. Elke keer onder een andere fictieve naam en email adres.
Ik denk dat je naam sowieso niet gecontroleerd wordt. Dus een fictieve naam kan iedereen invullen. Bovendien zijn er ook mensen die dezelfde naam hebben. Lijkt me ook niet eerlijk om die uit te sluiten.![]()
Emailadressen zijn een ander verhaal. Waarschijnlijk is er maar 1 melding per werkend emailadres mogelijk. Dus iemand met meerdere actieve emailadressen kan waarschijnlijk wel vaker stemmen.
pien_2010 schreef:journee schreef:
Ik denk dat je naam sowieso niet gecontroleerd wordt. Dus een fictieve naam kan iedereen invullen. Bovendien zijn er ook mensen die dezelfde naam hebben. Lijkt me ook niet eerlijk om die uit te sluiten.![]()
Emailadressen zijn een ander verhaal. Waarschijnlijk is er maar 1 melding per werkend emailadres mogelijk. Dus iemand met meerdere actieve emailadressen kan waarschijnlijk wel vaker stemmen.
Dat had ik ook verwacht maar mijn man en ik hebben beiden met hetzelfde email adres getekend. Wel voor en achternaam erbij.
Loretta schreef:Het blijft toch een bijzondere prestatie om het zo slecht te doen als Faber. Ik vraag me af, had ze nu oprecht niet beter gekend.
Electra63 schreef:Loretta schreef:Het blijft toch een bijzondere prestatie om het zo slecht te doen als Faber. Ik vraag me af, had ze nu oprecht niet beter gekend.
De schuld ligt bij Wilders.
Ik begreep dat zij soms een beslissing nam en dan belde Wilders na 10 minuten en dan moest zij die beslissing weer intrekken.
Wilders was uit op meer chaos en zeker niet uit op haalbare, menselijke oplossingen.
Daarbij denk ik ook, dat de situatie in Gaza ook invloed heeft gehad op zijn besluit en misschien wel wat ingefluisterd door zijn vriendjes in Hongarije vorig weekeind.