Virginia Giuffre overleden door zelfmoord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

flooooo

Virginia Giuffre overleden door zelfmoord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-25 09:53

Ik ben alles behalve een wappie of conspiracy aanhanger maar bij dit verhaal krijg ik wel heel erg mijn twijfels.

Virginia Giuffre, die Epstein en prins Andrew beschuldigde van seksueel misbruik, overleden door zelfdoding
Virginia Giuffre, een van de bekendste vrouwen die de inmiddels overleden zedendelinquent Jeffrey Epstein beschuldigden, is op 41-jarige leeftijd overleden. Volgens een verklaring van haar familie aan de Britse omroep BBC heeft ze zelfmoord gepleegd.
(bron de Volkskrant)

Eerst is Epstein onder nogal verdachte omstandigheden overleden door zelfmoord, nu heeft zij ook zelfmoord gepleegd. De zaak ligt nogal gevoelig bij het britse koningshuis natuurlijk. Wat is jullie mening?

Het hele artikel: https://www.volkskrant.nl/buitenland/vi ... ing.com%2F

Moderatoropmerking:
Heb jij, of ken jij iemand met zelfmoordgedachten, neem dan contact op met 113 Stichting Zelfmoordpreventie
Bel 0900 0113 (24/7 bereikbaar)
Chat / lees hulp informatie op http://www.113.nl
Laatst bijgewerkt door Telpeva op 26-04-25 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Mod opmerking toegevoegd

BigOne

Re: Virginia Giuffre overleden door zelfmoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 09:59

Ze was tweeting weken geleden ook in het nieuws, had zogenaamd een auto-ongeluk gehad en nog vier dagen te leven. Dat had ze “ per ongeluk “ openbaar gezet en haar familie zei dat ze zorg zou krijgen. Ik geloof niet in complottheorieën en denk dat ze inderdaad suïcide heeft gepleegd. Ze had nogal wat psychische problemen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 10:06

Met dit soort dingen ben ik altijd blij dat ik er geen mening over hoef te hebben.
Wat een stemmingmakerij.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 10:14

En wat zou er gebeurd moeten zijn dan.... heeft t koningshuis ze omgelegd ? Soms weten mensen geen uitweg meer door iets wat ze gedaan hebben of wat ze aangedaan is. Zo "simpel" kan het zijn.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 10:26

Jolien87 schreef:
Met dit soort dingen ben ik altijd blij dat ik er geen mening over hoef te hebben.
Wat een stemmingmakerij.

Dat ja.

Zal anders Bill Gates zijn geweest via de vaccinaties, door de microchip deden ze telekinese ofzo??

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 11:08

Ik dacht: wie?
En dat komt denk ik doordat ik al jaren op “nieuwsdieet” ben. Dat is zo heerlijk rustig dat je je dus niet druk hoeft te maken om dit soort dingen en welke mening je erover hebt. Ik vind het zo onnodig van veel dingen er iets van te vinden.

“Ignorance is bliss” en dat ervaar ik dus echt zo.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 11:11

BigOne schreef:
Ze was tweeting weken geleden ook in het nieuws, had zogenaamd een auto-ongeluk gehad en nog vier dagen te leven. Dat had ze “ per ongeluk “ openbaar gezet en haar familie zei dat ze zorg zou krijgen. Ik geloof niet in complottheorieën en denk dat ze inderdaad suïcide heeft gepleegd. Ze had nogal wat psychische problemen.

Eens.
Wat een complottheorie weer.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 16:01

BigOne schreef:

Dit.
Geloof in dit geval prima dat het leven voor haar ondraaglijk was.

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 16:30

BigOne schreef:
Ohja, dat was dit inderdaad... zou inderdaad nog een paar (5?) dagen te leven hebben vanwege haar lever, dacht ik.
Er werden toen al 'grappen' gemaakt over auto ongelukken en het Britse koningshuis, maar ik moet zeggen dat ik dit wel apart vind.
Hopelijk wordt het uitgezocht en wordt het daarna met rust gelaten.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 16:38

Polar schreef:
Hopelijk wordt het uitgezocht en wordt het daarna met rust gelaten.

Wat moet er worden uitgezocht?

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 16:42

Wat dénk je...

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 16:46

In dit geval denk ik juist eerder dat het met haar helaas echt niet goed ging, gezien wat ze heeft meegemaakt. Anders zou haar familie haar toch juist meer "bijvallen" of aan de bel trekken ipv de boodschap die ze nu gaven na het ongeluk?

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 16:49

Ik denk ook dat het een logische verklaring is.
Het eerste bericht vond ik al heel apart, de specifieke tijd dat ze nog te leven had en hoe gezond ze leek.
Maar wel altijd goed om het volledig uit te zoeken. Al zullen ze dat vast wel doen/gedaan hebben.

Nienkje_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 17:53

Wat DP schrijft.
Hoe ondraaglijk kan het leven zijn na zulk misbruik. Ik zou me er alles bij voor kunnen stellen.
Arme vrouw.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 18:17

Polar schreef:
Wat dénk je...

Ik denk niks, ik vraag het aan jou.

Politie én familie gaan uit van zelfmoord, dus wat moet er volgens jou worden onderzocht?

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 18:22

Lieser schreef:
Polar schreef:
Wat dénk je...

Politie én familie gaan uit van zelfmoord, dus wat moet er volgens jou worden onderzocht?

Ik denk dat Polar bedoelt dat kan worden uitgezocht of ze niet onder druk is gezet op 1 of andere manier om uit het leven te stappen.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 18:30

DuoPenotti schreef:
BigOne schreef:

Dit.
Geloof in dit geval prima dat het leven voor haar ondraaglijk was.

Dat denk ik ook.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 19:01

Ik vind het enorm triest, hoe het ook zit. Ze lijkt in 2019 nog op Twitter/x (en misschien andere socials) zelf expliciet te hebben gepost dat ze absoluut niet suïcidaal is en dat als ze wel door suïcide dood gaat dit goed moet worden onderzocht omdat er mensen zijn die haar dood willen hebben. Maar ja, of dat dan zuiver en alleen een teken is van extreme psychische nood, of haar mentale gezondheid toch is omgeslagen sindsdien of dat er écht mensen uit het ‘netwerk’ zaten te azen op het juiste moment… ik geloof namelijk dat die dingen wel gebeuren in deze wereld, hoe erg ook. Maar als het al zo zou zijn dan kom je daar nooit achter. Duidelijk is in ieder geval dat deze vrouw vreselijke dingen heeft moeten meemaken en dat ze het psychisch niet makkelijk had. :knuffel:

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 19:35

Het zou kunnen dat men haar de mond heeft willen snoeren omdat ze te veel wist over allerlei rijke machtige mannen.

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 19:42

Marigold schreef:
Lieser schreef:

Ik denk dat Polar bedoelt dat kan worden uitgezocht of ze niet onder druk is gezet op 1 of andere manier om uit het leven te stappen.
Klopt inderdaad, en ik ga er vanuit dat dat gebeurt, of al is gebeurd.
Het is wel echt ontzettend triest.
Ook het verhaal na het ongeluk was al zo vreemd.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 19:58

anjali schreef:
Het zou kunnen dat men haar de mond heeft willen snoeren omdat ze te veel wist over allerlei rijke machtige mannen.

Wat een walgelijke aannames rondom een tragisch overlijden. Bah! Ik ga temmen.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 20:29

anjali schreef:

Aha, dus jij gelooft de complottheorie.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 20:34

Lieser schreef:
Polar schreef:
Wat dénk je...

Elk niet-natuurlijk overlijden wordt onderzocht, dus deze ook.

Dus als ze iets vinden wat niet in de haak is, onderzoeken ze verder en als alles klopt niet.

Maar na alles wat zij heeft meegemaakt klinkt een suïcide waarschijnlijk. Wat een leven zeg :\
En ze heeft alles al verteld en verklaard, dus waarom zou iemand haar dan nu nog uit de weg ruimen.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-25 01:42

Anjali, daar waren "ze" dan toch rijkelijk laat mee. Deze vrouw heeft jaren geleden al gesproken, waarom zou ze de mond gesnoerd moeten worden?

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-25 07:20

De Epstein files' worden volgens Trump ( net als JFK) vrijgegeven incl de tapes vd interviews. Dit had al gebeurd moeten zijn maar wordt nog tegen gehouden door de FBI. Dat kan wel een trigger zijn geweest.