Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
office schreef:Wat erg ik heb met interesse die docu bekeken.Wat een harde werker een vakman erg voor zijn familie zo onverwachts.Ik hoop maar dat hij niet erg geleden heeft voor hij stierf.
Alles en iedereen gaat maar dood het valt me de laatste tijd zwaarder dan anders.
Westhof schreef:Ik ben er stil van… Zo hard gewerkt, zoiets moois en unieks neergezet, eindelijk wat meer naar de achtergrond willen en meer van je vakantiehuis willen genieten en lekker vissen, en dan ben je er ineens niet meer
Vond de docu heel indrukwekkend en nu - achteraf gezien - zo mooi dat hij zijn verhaal nog heeft kunnen doen. Nelson, de kinderen en de rest van het team gaan hem ongetwijfeld trots maken, maar wat een gemis.
germie schreef:En dan las ik afgelopen weekend weer een artikel dat de pensioenleeftijd nog wel wat omhoog kan, want we worden ouder. Maar ik ken(de) behoorlijk wat mensen die de pensioenleeftijd niet gehaald hebben.
purny schreef:germie schreef:En dan las ik afgelopen weekend weer een artikel dat de pensioenleeftijd nog wel wat omhoog kan, want we worden ouder. Maar ik ken(de) behoorlijk wat mensen die de pensioenleeftijd niet gehaald hebben.
Belachelijk he... Wij hebben zelfs een uitzendkracht van 70 rondlopen.
Geen haar op mijn hoofd die denkt om na mijn 65e nog een stap binnen het bedrijfsleven te zetten
rien10 schreef:Doe ff een topic openen "pensioen gerechtigde leeftijd moet omlaag" Dan kan je daar je ei kwijt en gaat het hier over iemand die overleden is.