Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Deden ze maar gesprekken en onderzoeken dan zouden ze die IS verdachte al gelijk hebben opgepakt
chanicha schreef:Deden ze maar gesprekken en onderzoeken dan zouden ze die IS verdachte al gelijk hebben opgepakt
DuoPenotti schreef:https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/422 ... ielzoekers
Tijd dat ze opgepakt worden en eerste beste vlucht terug.
Jaren echt al jaren is het dagelijks hommeles.
Diverse maatregel maar daar heeft een groep lak aan.
Pak die groep op en hup weg.
Want ook zij intimideren de andere asielzoekers.
Deze rotzooi schoppers komen niet voor de veiligheid maar het gratis geld.
Die wil je hier niet.
purny schreef:Ik weet niet wat ik erger moet en kan vinden. Overlastgevende asielzoekers of 3 minderjarige kinderen die een snackbarhouder dood hebben gestoken nadat ze ooit een keer de snackbar zijn uitgezet.
O wacht.. ik vind dat de criminaliteit onder minderjarigen die oploopt toch wel een stuk erger dan bovenstaande berichten. Het is allebei erg maar iemand doodsteken is naar mijn idee een stuk erger.
Sowieso moet de politie een keer harder worden maar worden ze vaak tegengewerkt.
chanicha schreef:https://www.telegraaf.nl/nieuws/2146341 ... ondankbaar
Dit had ik gisteren in een ander topic geplaatst, mogen van mij een enkeltje bootreis terug krijgen
OleJon schreef:chanicha schreef:https://www.telegraaf.nl/nieuws/2146341 ... ondankbaar
Dit had ik gisteren in een ander topic geplaatst, mogen van mij een enkeltje bootreis terug krijgen
Dit zijn dus echt gelukszoekers.
Een echte vluchteling zou blij zijn met onderdak.
Deze meteen terug sturen
tamary schreef:DuoPenotti schreef:Het gaat telkens om Veilig landers. Dus begrijp niet dat ze niet direct een enkeltje krijgen.
Dat land wil ze niet terug, en dat is ergens nog te begrijpen ook als ze zich zo gedragen.
Citaat:Agenten mee op de trein om overlast asielzoekers tegen te gaan
Een woordvoerder van de NS geeft woensdagochtend aan dat de maatregelen per direct zijn ingegaan. Op het station in Maarheeze staan voortaan geen vier, maar zes beveiligers, geeft ze aan. Ook rijden agenten vanaf vandaag mee op treinen van Eindhoven naar Weert.
Citaat:Volgens vakbondsbestuurder Wim Eilert ligt Maarheeze op een lijn die bekend staat als een 'agressielijn'. "Het treinpersoneel heeft al langere tijd te maken met overlast in de trein door asielzoekers uit veilige landen.
Citaat:Hermes besloot vorige week niet meer te stoppen bij het azc in Budel. Reden: de chauffeurs worden bespuugd en bedreigd.
Citaat:Jumbo-echtpaar is overlast asielzoekers zat en stopt met winkel in Maarheeze
De twee hebben het personeel zondagavond ingelicht. Dat ze stoppen heeft onder meer te maken met de overlast die ze bijna dagelijks hebben van bewoners van het nabijgelegen azc in Budel. Dan gaat het om diefstal, intimidatie en geweld.
‘Met volle boodschappentassen lopen ze mijn winkel uit’
Frank Simonis heeft eerder aan de bel getrokken als het gaat om de overlast van asielzoekers in zijn winkel. Vorig jaar vertelde hij tijdens een werkbezoek van Tweede Kamerlid Evert Jan Slootweg (CDA) aan Budel en Maarheeze nog dat hij soms wel drie keer op een dag de politie op de stoep heeft staan.
Citaat:Kalders, die zelf een brillenzaak heeft, vreest dat anders meer ondernemers in Maarheeze gaan stoppen: ,,We moeten Maarheeze snel weer veilig krijgen. Anders denk ik dat meer ondernemers gaan stoppen.”