Sexting - ook bv's werden er de dupe van. Jullie mening?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elisa2

Berichten: 37194
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 18:18

DeMolenhoek schreef:
Maar wie zegt dat zij geen open relatie hebben?

Als een vriendin jou een geheim verteld, ga je het dan ook overal rondbazuinen onder het mom: Ze had het maar niet moeten vertellen maar privé moeten houden?


Nee want dat is een geheim ;-)

Juist als je een open relatie hebt ben je wel wat discreter lijkt me als BNNer. Het kan..maar zoals ik al zei, het is sowieso stom om naaktfoto's te sturen naar wie dan ook.

Anoniem

Re: Sexting - ook bv's werden er de dupe van. Jullie mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 18:21

Oh want omdat het een naaktfoto is is het niet meer geheim of privé maar openbaar bezit? Apart zeg...

Nee, dit is doorgestuurd in vertrouwen en daar had het bij moeten stoppen. Echt victim blaming van de hoogste plank dit.

Elisa2

Berichten: 37194
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Sexting - ook bv's werden er de dupe van. Jullie mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 18:24

Nee zo bedoel ik het niet, ik zeg niet dat het goed is wat er gebeurd is. Maar er worden 1000en naaktfoto's onvrijwillig overal opgezet en doorgestuurd, er wordt al weet ik hoelang voor gewaarschuwd. Dat gebeurd echt enorm vaak (ik praat het nog steeds niet goed) dus het lijkt me dat volwassen mannen wel beter hadden moeten weten.

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 18:27

Gisteren viel mijn mond open van verbazing.
Ik was met iemand aan het praten en die zei dat hij verbouwereerd was dat diegene die op de radio werktte, nog niet ontslagen waren. Want ze werken ook met jonge mensen/ kinderen.
Wtf, wat heeft dat ermee te maken?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41598
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 18:27

Sja, geheimen worden ook al decennia lang doorverteld...

Dat probleem ligt toch echt bij de personen die kleppen, niet bij degene die vertrouwen toont.

Elisa2

Berichten: 37194
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 18:30

dromertje2 schreef:
Gisteren viel mijn mond open van verbazing.
Ik was met iemand aan het praten en die zei dat hij verbouwereerd was dat diegene die op de radio werktte, nog niet ontslagen waren. Want ze werken ook met jonge mensen/ kinderen.
Wtf, wat heeft dat ermee te maken?


Nouja ik snap de gedachtegang wel, mensen denken dat ze oversext zijn door dit gedrag en dat jonge mensen niet veilig zijn bij zulke mannen. Dat is het gedrag wat ze hebben laten zien..

Hoeft natuurlijk totaal niet aan de hand te zijn maar mensen gaan het verder trekken.

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Sexting - ook bv's werden er de dupe van. Jullie mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 18:36

Zou je hetzelfde denken als het vrouwen waren?

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 18:45

Elisa2 schreef:
dromertje2 schreef:
Gisteren viel mijn mond open van verbazing.
Ik was met iemand aan het praten en die zei dat hij verbouwereerd was dat diegene die op de radio werktte, nog niet ontslagen waren. Want ze werken ook met jonge mensen/ kinderen.
Wtf, wat heeft dat ermee te maken?


Nouja ik snap de gedachtegang wel, mensen denken dat ze oversext zijn door dit gedrag en dat jonge mensen niet veilig zijn bij zulke mannen. Dat is het gedrag wat ze hebben laten zien..

Hoeft natuurlijk totaal niet aan de hand te zijn maar mensen gaan het verder trekken.
Draaf je nu niet een heel klein beetje ver door?

Kom op zeg :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41598
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 18:47

Elisa2 schreef:
dromertje2 schreef:
Gisteren viel mijn mond open van verbazing.
Ik was met iemand aan het praten en die zei dat hij verbouwereerd was dat diegene die op de radio werktte, nog niet ontslagen waren. Want ze werken ook met jonge mensen/ kinderen.
Wtf, wat heeft dat ermee te maken?


Nouja ik snap de gedachtegang wel, mensen denken dat ze oversext zijn door dit gedrag en dat jonge mensen niet veilig zijn bij zulke mannen. Dat is het gedrag wat ze hebben laten zien..

Hoeft natuurlijk totaal niet aan de hand te zijn maar mensen gaan het verder trekken.

Ja, zie jijzelf als voorbeeld :\.

Fitzroy

Berichten: 25110
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Sexting - ook bv's werden er de dupe van. Jullie mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 18:50

Ik snap dat ook wel. Je hebt toch een soort voorbeeldfunctie als bv dj. En nu krijg je dat er gezegd wordt: zie je wel, zij doen dat ook.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41598
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 18:51

Fitzroy schreef:
Ik snap dat ook wel. Je hebt toch een soort voorbeeldfunctie als bv dj. En nu krijg je dat er gezegd wordt: zie je wel, zij doen dat ook.

Of je krijgt; kak, zelfs hun overkomt het.

BigOne
Berichten: 38269
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 18:59

Ik heb alleen maar medelijden met hun eventuele partners en kinderen. Tenminste wanneer dit recent gebeurt is en niet toen ze 16 of zo waren. Je bent al oliedom bezig om blootfoto’s te sturen en dan ook nog aan een andere “ vrouw “ terwijl je een relatie hebt? Dat is niet oliedom maar achter je l@l aanlopen.
En ts, je geeft aan dat je dit soms met je partner doet, wat wanneer hij je partner niet meer is?

flooooo
Berichten: 2564
Geregistreerd: 11-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 23:32

Suzanne F. schreef:
Kuggur schreef:
Ik opende dit topic alleen omdat ik wilde weten hoe een besloten vennootschap de dupe kon worden van sexting... :+


Ik ook. Maar kwam er al snel achter dat het een andere BV was.


Ik ook, maar t is weer smullen! :')

Hutcherson

Berichten: 7362
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 23:46

Ik vind dit soort onderwerpen totaal niet interessant om me mee bezig te houden. Ik ken die heren niet, zelffde toen met patricia paay... Ik ga echt niet zoeken naar dergelijke filmpjes. Interesseert me simpelweg niet.

Ergens heb ik het idee dat er VEEL meer achter de schermen gebeurt bij gezinnen die veel in de aandacht staan (of niet) en waar het helemaal huisje boompje beestje lijkt en alles is gelukkig en blij. Elk huisje heeft z'n kruisje en vrouwelijk schoon is voor veel mannen toch verleidelijk. Zeker als het ook niet liefelijk is en extra aandacht geeft en zegt hoe geweldig iemand is is een foutje snel gemaakt. Puur omdat zij beroemd zijn komt dit zo in de media.. Die naaktfotos van je buurman halen het lokale krantje niet eens hoor. Nobody cares.

Ene kant denk ik: bah, ransbal... Fijn voor je gezin die je wellicht door allerlei ellende en drama heeft gesleept en echt je rots in de branding was.. Dan flik zoiets... Egoisme pur sang! Geen stabiele partner waardig.

Andere kant... Is helemaal in lijn met de menselijke aard.

Maar nogmaals... Ik vind zulke 'schandalen' helemaal niet shockerend.. Is toch helemaal van deze tijd? Zelfs het exvriendinnetje van mn buurjongen beschuldigde hem van het verspreiden van naaktfotos van haar. Ouders op de stoep, politie op de stoep (want minderjarig).. Drama. Alleen bleek dat ie iets anders flikt had op school waardoor hij huisarrest en geen smartphone had.. Woeps...

Nee schokt mij niet. Jammer voor de kinderen en de relatie.

Kmbrly

Berichten: 1844
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: Sexting - ook bv's werden er de dupe van. Jullie mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 23:57

Tja ... mijn gedacht is dat ze hun swingel maar niet hadden moeten uithalen.
Het zijn niet alleen foto’s maar ook filmpjes wat zij zelf gemaakt hebben.
En ze hebben het niet naar andere persoon van hun trouwboekje verzonden.

Ik vind het erger voor hun vrouwen dan voor de mannen zelf.

Mijn ex heeft het zelfde gedaan toen die met mij samen was.
Is enkel uitgekomen omdat die andere persoon dreigde om het doorsturen.
Heb ik hem ook aangegeven : zoek het maar uit.

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 00:14

** Kwam hier voor een nieuwsverhaal over bedrijven.. Watisdeze.. :') **


Tja, alles wat je met een ander deelt (Whatsapp, internet, tijdens de koffie etc..) kan door de ander bepaald worden te delen met weer anderen. De truc is goed te overwegen wat je deelt en wat je binnen je eigen muren houdt..

Hutcherson

Berichten: 7362
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 00:53

Canon schreef:
** Kwam hier voor een nieuwsverhaal over bedrijven.. Watisdeze.. :') **


Tja, alles wat je met een ander deelt (Whatsapp, internet, tijdens de koffie etc..) kan door de ander bepaald worden te delen met weer anderen. De truc is goed te overwegen wat je deelt en wat je binnen je eigen muren houdt..


Hahaha +1. Dacht eerst ook nou dat is interessant dat het ook in bedrijven gebeurt.. Maar BV is iets als beroemde vlaaminger ofzo.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Sexting - ook bv's werden er de dupe van. Jullie mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 01:24

Bekende Vlaming

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Sexting - ook bv's werden er de dupe van. Jullie mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 04:55

Dus de mannen gingen vreemd en stuurden seksuele filmpjes van hun aanwinsten via WhatsApp naar elkaar toe?

Omdat ik een grote hekel Heb aan vreemdgaan vind ik de consequentie best grappig. Moet je maar niet vreemdgaan en naaktfoto’s van vrouwen delen met je vrienden. :n

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 05:16

Het zou je kind maar zijn met een onschuldige foto die pikant zijn.
Niet slim harde les met grote gevolgen.

Menselijk brein kan zo snel knappen en kan gevoelig zijn.

In heb de foto’s niet gezien ik “ken” Stan wel zeer sympathiek ik ga nu niet anders naar hem kijken.

Ik vind dit een nare streek en wat bereik je ermee... bewust mensen kapot maken.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 05:40

LWDaisy schreef:
MarliesV schreef:
Is dit wel handig, die hetze wordt alleen maar groter door dit soort dingen te delen en voeden. Dat is precies waar jij nou mee bezig bent.

Hier in Nederland is de Bekende Vlaming totaal niet interessant. Vind dit niet zo handig, sorry.


Hmm, ik snap je punt.
Ik heb dit topic niét aangemaakt om de hetze nog groter te maken, ik vermoedt dat de heren (en hun gezinnen) het al zwaar genoeg hebben.
Ik heb dit topic aangemaakt om te polsen wat jullie mening hieromtrent is, ongeacht over wie het gaat. Het gaat mij meer om de situatie - man stuurt naaktfoto's door naar iemand die niet zijn partner is - foto's lekken uit - mannen wijzen naar verspreider van foto - schrappen hun eigen aandeel hierin.


Ik vind het volkomen kansloos om zulke foto's door te sturen én er een mening over te hebben. Laat dat oordelen maar aan de partners over. Ja ze zijn slachtoffer punt. Niet nog een maar erachteraan.

MarlindeRooz schreef:
Dus de mannen gingen vreemd en stuurden seksuele filmpjes van hun aanwinsten via WhatsApp naar elkaar toe?

Omdat ik een grote hekel Heb aan vreemdgaan vind ik de consequentie best grappig. Moet je maar niet vreemdgaan en naaktfoto’s van vrouwen delen met je vrienden. :n


Je leest niet.

Ze zijn door één en dezelfde vrouw overgehaald om naaktfoto's en filmpjes van zichzelf te sturen. Daar is niks grappigs aan, terecht of niet, hun familie moet er mee dealen.

Ik had zo'n rare reactie niet van jou verwacht.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: Sexting - ook bv's werden er de dupe van. Jullie mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 05:52

Als jij naaktfotos van jezelf naar een vreemde stuurt, moet je niet janken als ze daarna op straat komen te liggen. Das een risico wat je neemt, zeker als je een bekende kop hebt.
Gewoon oerstom gedrag..

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 07:27

Zat die vrouw met een mes op de keel dan? Heeft zij ze gedwongen? Gechanteerd of? Stond inderdaad niet in de OP. Stond wel in dat ze in een groepje foto’s van andere vrouwen rondsturen. En dat daar eentje de foto’s uit gehaald heeft en verspreid.

Heb even gezocht op Google. Dus een catfish heeft ze allemaal overgehaald om foto’s te sturen. Vind het erg misselijk dat ze die deelt. Maar vind het ook enorm misselijk om dit soort fratsen te doen terwijl je een relatie hebt. :n

Edit: lezen kan ik inderdaad slecht nu. Kan ik weinig aan doen. Maar vind het een vaag verhaal.
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 15-09-20 07:37, in het totaal 3 keer bewerkt

Toverbal

Berichten: 1955
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 07:27

Billy schreef:
Als jij naaktfotos van jezelf naar een vreemde stuurt, moet je niet janken als ze daarna op straat komen te liggen. Das een risico wat je neemt, zeker als je een bekende kop hebt.
Gewoon oerstom gedrag..



Daar ben ik het helemaal mee eens! eigen schuld!!

Moet je niet zielig gaan lopen doen.

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 07:39

Hutcherson schreef:
Ik vind dit soort onderwerpen totaal niet interessant om me mee bezig te houden. Ik ken die heren niet, zelffde toen met patricia paay... Ik ga echt niet zoeken naar dergelijke filmpjes. Interesseert me simpelweg niet.

Ergens heb ik het idee dat er VEEL meer achter de schermen gebeurt bij gezinnen die veel in de aandacht staan (of niet) en waar het helemaal huisje boompje beestje lijkt en alles is gelukkig en blij. Elk huisje heeft z'n kruisje en vrouwelijk schoon is voor veel mannen toch verleidelijk. Zeker als het ook niet liefelijk is en extra aandacht geeft en zegt hoe geweldig iemand is is een foutje snel gemaakt. Puur omdat zij beroemd zijn komt dit zo in de media.. Die naaktfotos van je buurman halen het lokale krantje niet eens hoor. Nobody cares.

Ene kant denk ik: bah, ransbal... Fijn voor je gezin die je wellicht door allerlei ellende en drama heeft gesleept en echt je rots in de branding was.. Dan flik zoiets... Egoisme pur sang! Geen stabiele partner waardig.

Andere kant... Is helemaal in lijn met de menselijke aard.

Maar nogmaals... Ik vind zulke 'schandalen' helemaal niet shockerend.. Is toch helemaal van deze tijd? Zelfs het exvriendinnetje van mn buurjongen beschuldigde hem van het verspreiden van naaktfotos van haar. Ouders op de stoep, politie op de stoep (want minderjarig).. Drama. Alleen bleek dat ie iets anders flikt had op school waardoor hij huisarrest en geen smartphone had.. Woeps...

Nee schokt mij niet. Jammer voor de kinderen en de relatie.

Gelukkig zijn alle vrouwen heilig...
Beetje seksistische reactie, Hutch! ;)