Ailill schreef:Vraag dan gelijk of ze het hele topic willen anonimiseren/verwijderen, want dit voegt, op deze wijze, voor niemand iets toe.
Helemaal eens, wat een onzinnig topic dit.
Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
MarcoBorsato schreef:Niemand heeft het recht om jouw naaktfoto's te verspreiden. Ook al zit je fout, heb je een partner, ben je bekend of onbekend. Het is illegaal met een reden. Punt.
Er is veel mis in je hoofd als je je hierom verlekkerd.
MarcoBorsato schreef:Asciugamano schreef:O, het waren drie verschillende Eveline’s?
(En jii was er wél bij, dus?)
Sanne heeft de foto's gemaakt.
sarablack schreef:Ik heb de foto's ook niet gezien,niemand bij ons thuis zover ik weet.
Mij valt het wel erg tegen van deze mannen dat ze zich zo hebben laten misbruiken,wat eigenlijk een verkeerd woord is.Dat ze hier in gestonken zijn.
Op school krijg je al voorlichting over deze dingen ,het is regelmatig in het nieuws je word thuis gewaarschuwd.Hoe kan je dan als volwassen bekende man hier instinken.
Ik keek naar Voice kids en Sean de Hondt is daar Jury lid,en eerlijk ik heb vrijdag toch anders er naar gekeken. Lijkt me voor de ouders die hun kinderen onder zijn hoede achterlieten ook best lastig.Want als iemand zoiets doet,wat voor moraal heb je dan?
Billy schreef:Storm schreef:Maar Evelien heeft die BVers wel een lesje geleerd, en half België ook. Iedereen denkt wel 10 keer na voordat hij of zij iets stuurd. Punt is gemaakt, dat zeker.
Half bokt heeft niks geleerd, die geloven nog in het goede in de mens en niet in eigen verantwoordelijkheid
Gebruikers op dit forum: BingBot, Lisamartine en 1 bezoeker