Sexting - ook bv's werden er de dupe van. Jullie mening?

Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:43

Ailill schreef:
Vraag dan gelijk of ze het hele topic willen anonimiseren/verwijderen, want dit voegt, op deze wijze, voor niemand iets toe.

Helemaal eens, wat een onzinnig topic dit.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 09:55

MarcoBorsato schreef:
Niemand heeft het recht om jouw naaktfoto's te verspreiden. Ook al zit je fout, heb je een partner, ben je bekend of onbekend. Het is illegaal met een reden. Punt.

Er is veel mis in je hoofd als je je hierom verlekkerd.

Eens. Helaas zijn mensen nou eenmaal kút en worden dit soort acties uitgehaald. Ik zeg niet dat je niemand mag vertrouwen, of zeg dat het de heren hun eigen schuld is, maar om jezelf te beschermen is het wel belangrijk extra na te denken voordat je dit soort dingen naar anderen stuurt.

Je kan het imo wel een beetje vergelijken met inbraak. Inbrekers zijn verschrikkelijk, dat je het in je hoofd haalt om te doen is van de zotte. Het zou niet moeten, maar helaas gebeurt het wel. Daarom toch altijd even je deur op slot draaien. Gewoon, voor jezelf.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 10:21

Asciugamano schreef:
Dat klopt.
Maar kom op; je stuurt foto’s, die je niet openbaar wilt hebben, van jezelf naar een onbekende. Iemand die je nog nooit hebt gezien.
Beetje naïef om te denken dat daar verder niks mee gebeurt.

Oh, jij was erbij?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 10:48

Asciugamano schreef:
__Sannne schreef:
Oh, jij was erbij?

Sorry?

Je lijkt er zo van overtuigd te zijn dat deze heren naar een random vreemde een dickpic hebben gestuurd, maar je hebt geen idee wat hieraan vooraf is gegaan.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 11:48

MarcoBorsato schreef:
Asciugamano schreef:
O, het waren drie verschillende Eveline’s?
(En jii was er wél bij, dus? :) )

Sanne heeft de foto's gemaakt.

poedersuiker, je hebt me door.

Nee Asciugamano, wat ik ermee bedoel te zeggen; jij brengt het alsof deze heren naar de eerste beste vreemde hun piemelportret hebben gestuurd, maar dat wéét je niet. Je weet simpelweg niet wat hieraan vooraf is gegaan, ik ook niet. Dus om dan te zeggen dat ze dit "hadden kunnen verwachten" vind ik nogal kort door de bocht.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 21:32

sarablack schreef:
Ik heb de foto's ook niet gezien,niemand bij ons thuis zover ik weet.
Mij valt het wel erg tegen van deze mannen dat ze zich zo hebben laten misbruiken,wat eigenlijk een verkeerd woord is.Dat ze hier in gestonken zijn.
Op school krijg je al voorlichting over deze dingen ,het is regelmatig in het nieuws je word thuis gewaarschuwd.Hoe kan je dan als volwassen bekende man hier instinken.
Ik keek naar Voice kids en Sean de Hondt is daar Jury lid,en eerlijk ik heb vrijdag toch anders er naar gekeken. Lijkt me voor de ouders die hun kinderen onder zijn hoede achterlieten ook best lastig.Want als iemand zoiets doet,wat voor moraal heb je dan?

Dit meen je toch niet serieus?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 19:56

Billy schreef:
Storm schreef:
Maar Evelien heeft die BVers wel een lesje geleerd, en half België ook. Iedereen denkt wel 10 keer na voordat hij of zij iets stuurd. Punt is gemaakt, dat zeker.

Half bokt heeft niks geleerd, die geloven nog in het goede in de mens en niet in eigen verantwoordelijkheid :D

Als dit oprecht is wat je uit dit topic haalt, heb je echt niet goed gelezen. :(:)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 08:10

DinkyOmie schreef:
Ik hoorde dat de vriendin van Sean bij hem weg is...

Meen je niet! Wat moeten we nu?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie