De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat is er gebeurd met Madeleine McCann?

Madeleine leeft nog
57 (3%)
Madeleine is als gevolg van een ongeluk overleden
132 (9%)
Madeleine is ontvoerd
133 (9%)
Madeleine's ouders zijn betrokken bij het verbergen van haar lichaam
464 (32%)
De verdwijning van Madeleine wordt opgelost
110 (7%)
De verdwijning van Madeleine blijft voor altijd een mysterie
531 (37%)

Totaal aantal stemmen: 1427


Little_Gift
Berichten: 1780
Geregistreerd: 05-09-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 23:23

De Portugese politie heeft geen reden om een doofpot operatie te willen hanteren of iets in scène te zetten of complotten van corrupte pedofilie pj's te verdoezelen lees ik hier al een aantal keer als weerlegging... Maar de Britse politie en overheid heeft dat wel om de McCanns te beschermen?

Dezelfde vraag hier dus voor jou... Jij vraagt 'maar waarom zou de Portugese politie en diverse units een reden hebben iets te moeten in scène zetten'... Wel... Waarom moet de Britse politie etc daar wel reden voor hebben?
De McCanns zijn geen deel van het Britse korps noch de overheid noch de CIA noch andere hoogst belangrijke organen...

enjoy86
Berichten: 839
Geregistreerd: 04-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 09:46

Little_Gift schreef:
De Portugese politie heeft geen reden om een doofpot operatie te willen hanteren of iets in scène te zetten of complotten van corrupte pedofilie pj's te verdoezelen lees ik hier al een aantal keer als weerlegging... Maar de Britse politie en overheid heeft dat wel om de McCanns te beschermen?

Dezelfde vraag hier dus voor jou... Jij vraagt 'maar waarom zou de Portugese politie en diverse units een reden hebben iets te moeten in scène zetten'... Wel... Waarom moet de Britse politie etc daar wel reden voor hebben?
De McCanns zijn geen deel van het Britse korps noch de overheid noch de CIA noch andere hoogst belangrijke organen...


Dat de McCanns heel invloedrijk waren en zijn is toch overduidelijk gebleken!

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 09:52

Zelfs Epstein hebben ze gepakt! Over invloed gesproken.

Het zou toch "het nieuws" zijn, als iemand aan kon tonen, dat de Mccanns en zelfs in hele hoge kringen, voor de verdwijning van een klein meisje verantwoordelijk zijn.

Lusitana

Berichten: 22440
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 11:16

@Little_Gift Van de Britse politie is er BEWIJS dat ze nooit de McCanns onderzocht hebben. Plus dat agenten die bij ze werken zelf hebben gezegd tegen journalisten dat ze niet aan de McCanns mochten zitten. Ze hebben alleen maar nagelopen wat de portugezen al hadden.
Een van de agenten lekte voortdurend van alles en nog wat en is hierom ontslagen.
De McCanns hebben banden met Gordon Brown en andere parlementsleden dus wel degelijk een vinger in de overheid.
Bovendien hebben ze Clarence Mitchell die ze zuiver en alleen hebben aangenomen om hun naam in de pers te zuiveren en te zorgen dat Maddie levend wordt gehouden in de pers, en de beste advokaten van GB waar iedereen bang voor is.
Als je ze vraagt waar de 12 miljoen aan uitgegeven is en of ze dat ook uitgeven aan andere vermiste kinderen, zwijgen ze in alle talen.
En als je dan nog twijfelt: Ze horen in de gevangenis wegens het alleen laten van de kinderen en daardoor in gevaar gebracht te hebben. Waarom zitten ze daar niet?

Van de portugese units valt niks te vinden over de beschuldigingen die ze ten deel is gevallen betreffende pedofiie. Daar is geen basis voor.

Babootje

Berichten: 26301
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-20 11:39

ThreeFingers schreef:
Zelfs Epstein hebben ze gepakt! Over invloed gesproken.

Het zou toch "het nieuws" zijn, als iemand aan kon tonen, dat de Mccanns en zelfs in hele hoge kringen, voor de verdwijning van een klein meisje verantwoordelijk zijn.


Uiteindelijk wel; maar hoe lang heeft die niet ongestraft zijn gang kunnen gaan?

Lusitana

Berichten: 22440
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 11:56

Bij Epstein is er sprake van een heleboel levende slachtoffers waarvan een aantal uiteindelijk hun mond hebben opengetrokken. Niet te vergelijken. Als zij niks gezegd hadden (ik meen zelfs dat het een van de ouders was waardoor het allemaal begon), was het nooit aan de oppervlakte gekomen.

Lusitana

Berichten: 22440
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 12:00


ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 12:22

Lusitana schreef:
Bij Epstein is er sprake van een heleboel levende slachtoffers waarvan een aantal uiteindelijk hun mond hebben opengetrokken. Niet te vergelijken. Als zij niks gezegd hadden (ik meen zelfs dat het een van de ouders was waardoor het allemaal begon), was het nooit aan de oppervlakte gekomen.


Hoe zit dat dan met de Mccanns? Hun en hun pedofiele groepje, deden/doen al hun misbruikte Kinderen vermoorden?

Hier een opname van Brückner, volgens het bericht ca een maand, voor de verdwijning van Maddie.
Opvallend zijn, zijn blonde krullen.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8576985/Madeleine-McCann-suspect-Christian-Brueckner-kidnap-campervan-weeks-vanished.html

Lusitana

Berichten: 22440
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 12:46

ThreeFingers schreef:
Hoe zit dat dan met de Mccanns? Hun en hun pedofiele groepje, deden/doen al hun misbruikte Kinderen vermoorden?

Ik weet niet van vermoordde kinderen, nooit genoemd ook, alleen van vermoordde Brenda Leyland waarvan Gerry zei dat er een voorbeeld gesteld moest worden.
Eerder gezegd dat ik zelf geen links kan vinden betreffende bewijzen tegen de McCanns, behalve dat ze bevriend waren met pedofielen en dat Gerry gewerkt heeft bij een club waar pedofielen opgepakt zijn. Er zijn tot nu toe geen slachtoffers naar voren gekomen en het enige dat staat is de aanklacht tegen Payne.
Het kan zijn dat over een jaar of tien de dan ruim volwassen kinderen naar voren komen als ze langer zijn misbruikt dan alleen in hun peuterjaren, want daarvan kunnen ze meestal niet veel herinneren.

Lusitana

Berichten: 22440
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 13:28


ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 14:56

Lusitana schreef:
ThreeFingers schreef:
Hoe zit dat dan met de Mccanns? Hun en hun pedofiele groepje, deden/doen al hun misbruikte Kinderen vermoorden?

Ik weet niet van vermoordde kinderen, nooit genoemd ook, alleen van vermoordde Brenda Leyland waarvan Gerry zei dat er een voorbeeld gesteld moest worden.
Eerder gezegd dat ik zelf geen links kan vinden betreffende bewijzen tegen de McCanns, behalve dat ze bevriend waren met pedofielen en dat Gerry gewerkt heeft bij een club waar pedofielen opgepakt zijn. Er zijn tot nu toe geen slachtoffers naar voren gekomen en het enige dat staat is de aanklacht tegen Payne.
Het kan zijn dat over een jaar of tien de dan ruim volwassen kinderen naar voren komen als ze langer zijn misbruikt dan alleen in hun peuterjaren, want daarvan kunnen ze meestal niet veel herinneren.


We zijn inmiddels 13 jaar verder, althans na de verdwijning, en jaren daarvoor moeten bv Gerry en Payne al actief geweest zijn... en nog steeds niemand die is gaan praten?

Lusitana

Berichten: 22440
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 15:54

Dat weten we niet, hè. Kan best zijn dat er in GB aanklachten zijn gedaan door slachtoffers en dat het niet in het nieuws komt. Niet alles is nieuwswaardig en bovendien zijn de media ook niet helemaal vrij van partijdigheid (zie ook video van link die ik weer geplaatst heb).
Daarbij zijn peuters van toen nog steeds jong en dit soort dingen komen vaak pas naar buiten als ze zelf in relaties zitten en kinderen krijgen. Het gaat met enorme schaamte gepaard en heelveel zullen nooit naar buiten komen uit zichzelf. Als ze het zich al kunnen herinneren, nogmaals, bij peuters is dat een ding, bovendien zijn ze niet altijd in staat om de schuldige aan te wijzen, hoewel dat meestal iemand in de familie en vriendenkring is.

En voor de goede orde: De Portugese politie units hebben zich nooit negatief uitgelaten over de McCanns en zelfs nooit ergens van beschuldigd in de media.
Ze hebben alleen een eindconclusie gevormd bij het afronden van de zaak, gebaseerd op hun ondervindingen.
Nog steeds zal iedereen die geïnterviewd wordt op TV volhouden dat het om een ontwikkelde theorie gaat.
Dus stop aub met dat de politie iets op ze af zou willen schuiven of ergens van willen beschuldigen. Ze hebben ze niet eens in het gevang geslingerd, waar ze alle recht op hadden dus zelfs hier zijn ze het handje boven het hoofd gehouden.

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 16:27

Lusitana schreef:
ThreeFingers schreef:
Hoe zit dat dan met de Mccanns? Hun en hun pedofiele groepje, deden/doen al hun misbruikte Kinderen vermoorden?

Ik weet niet van vermoordde kinderen, nooit genoemd ook, alleen van vermoordde Brenda Leyland waarvan Gerry zei dat er een voorbeeld gesteld moest worden.
Eerder gezegd dat ik zelf geen links kan vinden betreffende bewijzen tegen de McCanns, behalve dat ze bevriend waren met pedofielen en dat Gerry gewerkt heeft bij een club waar pedofielen opgepakt zijn. Er zijn tot nu toe geen slachtoffers naar voren gekomen en het enige dat staat is de aanklacht tegen Payne.
Het kan zijn dat over een jaar of tien de dan ruim volwassen kinderen naar voren komen als ze langer zijn misbruikt dan alleen in hun peuterjaren, want daarvan kunnen ze meestal niet veel herinneren.


Vermoordde Brenda Leyland?
Ik heb haar naam gegoogelt, en kom uit, dat ze zelfmoord gepleegd heeft, en al jaren last van depressie's had en veel mentale problemen, en al eerder zelfmoord neigingen had.

Zoals jij het schrijft, lijkt het net of Gerry en/of aanhangers haar vermoord hebben...

Babootje

Berichten: 26301
Geregistreerd: 25-06-05

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-20 16:54

Ja ben ook wel benieuwd nar de theorie daarachter. Brenda Leyland was volgens mij een instabiele vrouw die zelfmoord pleegde nadat SkyNews haar had geinterviewd over haar twitterberichten over de McCanns.

Lusitana

Berichten: 22440
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 17:09

Bekijk de video waarvan ik de link gepost heb, daar komt het geval in voor. Ze kon niet eens meer in haar eigen huis zijn.
Zelfmoord omdat er geen uitweg meer is, is in mijn ogen ook gewoon moord waar men collectief mee wegkomt.

Waar het om ging is dat er nooit sprake is geweest van vermoordde kinderen.

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 17:35

Lusitana schreef:
Bekijk de video waarvan ik de link gepost heb, daar komt het geval in voor. Ze kon niet eens meer in haar eigen huis zijn.
Zelfmoord omdat er geen uitweg meer is, is in mijn ogen ook gewoon moord waar men collectief mee wegkomt.

Waar het om ging is dat er nooit sprake is geweest van vermoordde kinderen.


Een video van een vrouw, waarvan haar eigen zoon zegt, dat is geestelijk ziek was.
Dat het haar allemaal te veel werd, en dit de druppel was, kan heel goed.
Maar is toch geen bewijs..

Maar dit Gerry in de schoenen schuiven is ook een beetje ver gezocht.

Ik denk, gezien het beroep van Gerry, dat hij meer levens redt, dan ze beëindigd.

De schildering dat de Mccanns in een pedofielen ring zitten en dat in hogere (pedo) kringen hun de hand boven het hoofd houden enz. Komt ongeloofwaardig over (ik zeg niet dat het niet mogelijk is) zoveel mensen die ervan afweten.. zoveel media enz enz.
Er zullen zat strevers en fanatiekelingen zijn, die dit zouden willen bewijzen.

Lusitana

Berichten: 22440
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 18:14

Wie schildert dat dan? Die mogen zelf met bewijzen komen.

Het handje boven de hoofd houden in mijn potst betreft niet een andere lijn onderzoek dan de ontvoering en ook niet iets anders mogen zeggen in het openbaar.

Brenda´s tweets waren niet half zo erg als velen. Ze stelde vragen. Ze sprak uit wat de halve natie dacht. Ze is specifiek uitgekozen als target en bekend gemaakt door SkyNews, de dikke maatjes van de McCanns en Gerry heeft letterlijk gezegd dat er een voorbeeld gesteld moest worden. Dat ze een zogenaamd een troll was, komt ook bij hem vandaan. Ze had geen leven meer omdat de media het oppikte en haar in beeld bracht met naam en toenaam en adres en dat komt door de McCanns, punt uit.


En even tussendoor, mensen die zich bezig houden met complottheorieën zijn meestal niet echt geinteresseerd in de waarheid achterhalen en die de waarheid willen achterhalen zijn over het algemeen niet bezig met complottheoriën. Dat zijn volkomen aparte werelden.

Nog nieuws van Duitse zijde?

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 19:33

Dit soort opmerkingen worden juist door jou gesuggereerd.

Jij laat duidelijk merken dat je tegen de Mccanns bent, en dat is ook prima, het is een soort van geloof, en jij gelooft daarin.

Maar je geeft soms een draai aan dingen of uitspraken, die IK totaal anders zie.

En als sommige andere hier met een link of bewijs of bepaalde vragen komen, word er niet op gereageerd.

De Mccanns zijn absoluut schuldig aan het alleen laten van de kinderen.

En of Brückner er wat mee te maken heeft is ook twijfel achtig.

Jouw uitspraak hier boven zoals "dat sky news en de mccanns dikke maatjes zijn" vind ik niet kunnen, dit zijn uitspraken, gebaseerd op roddels.
Dit soort uitspraken zijn laster.

Toen ik eerder aangaf dat ik persoonlijk Amaral een onsympathieke man vind, veegde je dat zo van de tafel.
Maar zelf noem je Gerry een kwal.
Heb ik geen moeite mee hoor. Mag jij gerust vinden.
Maar je staat niet objectief in de zaak.

In Duitsland is het erg rustig, nog steeds geen officiële uitspraken.

Wel vind ik Mark Hoffman een fijn bondig persoon om aan te horen.

Sorry het is natuurlijk wel in het Duits.

https://youtu.be/mTIdvP7pKR0

Lusitana

Berichten: 22440
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 20:38

ThreeFingers schreef:
Dit soort opmerkingen worden juist door jou gesuggereerd

Jij laat duidelijk merken dat je tegen de Mccanns bent, en dat is ook prima, het is een soort van geloof, en jij gelooft daarin.

Maar je geeft soms een draai aan dingen of uitspraken, die IK totaal anders zie.

Dat laatste is het grote probleem bij jou want ik schrijf helemaal niet wat jij leest.
Ik heb iets tegen de McCanns betreffende wat ze mensen hier hebben aangedaan, en wat ze hun kinderen hebben aangedaan, geldt ook voor hun vrienden die ouders zijn, maar de zaak staat daar gewoon los van. Daarin wil ik gewoon graag, net als de rest van de wereld, achter de waarheid komen. We duiken gewon allemaal in een mysterie.
Het is niet zo dat, omdat ik door mijn haat meteen maar oog heb voor maar 1 theorie, maar ik ga wel uit van het politie onderzoek en daar hangt nu eenmaal een conclusie aan die niet gunstig is voor de McCanns. dat heeft niets te maken met wat ik zou willen ofzo! Ik zoek alles na. Ook betreffende zijpaadjes en andere verdachten.
Maar ik ga niet overal in mee. Sommige dingen zijn gewoon te idioot voor woorden, zoals Jane Tanner die het raam van 5a niet kon zien.
Verder ben ik ook niet te beroerd om dingen terug te nemen of aan te passen als het tegendeel wordt bewezen.

Citaat:
En als sommige andere hier met een link of bewijs of bepaalde vragen komen, word er niet op gereageerd.

Het is niet aan mij om een topic te dragen. En ik weet ook niet welke reactie je op bewijzen verwacht maar ik neem aan dat die meestal voor zichzelf spreken.

Citaat:
Jouw uitspraak hier boven zoals "dat sky news en de mccanns dikke maatjes zijn" vind ik niet kunnen, dit zijn uitspraken, gebaseerd op roddels.
Dit soort uitspraken zijn laster.
Nee dat is geen laster, want ze zijn gewoon partijdig . Neem nu het nieuws dat ze brengen over de opgravingen. Heeft niks met Maddie te maken, maar zij leggen de link. En dan nog dit:


Citaat:
November 2008 – BSkyB paid substantial undisclosed libel damages to Robert Murat in relation to their reporting of the abduction of Madeleine McCann. Sky News had falsely suggested that Murat, who was assisting in the search of McCann, had acted like child murderer Ian Huntley following McCann's disappearance. Sky News also falsely accused Murat of misleading journalists into thinking he was working for the police. An apology was also placed on the Sky News website, the libellous material removed and Murat's costs were paid.


Citaat:
Sky News was again embroiled in controversy in October 2014, when crime correspondent Martin Brunt and his camera crew doorstepped Brenda Leyland, who had posted controversial comments concerning the McCann investigation on social media. Following the confrontation Leyland was found dead in a hotel, leading to calls on social media for Brunt to be sacked.During the inquest into Leyland's death, Brunt expressed to the coroner that he was devastated at hearing the news of Leyland's suicide. Following the inquest, Ofcom reported it had received 171 complaints in relation to the case and that it would consider these complaints in light of the coroner's verdict.


https://en.wikipedia.org/wiki/Sky_News

Citaat:
Toen ik eerder aangaf dat ik persoonlijk Amaral een onsympathieke man vind, veegde je dat zo van de tafel.
Maar zelf noem je Gerry een kwal.
Heb ik geen moeite mee hoor. Mag jij gerust vinden.
Maar je staat niet objectief in de zaak.

Het verschil is dat jij Amaral niet kent, je baseert je op wat Kate en weet ik het wie over hem heeft gezegd, niet op werkleijke gebeurtenissen. Hij heeft zich nooit negatief uitgesproken over de Mcanns, hij heeft jouw land niet beledigd of wat dan ook.
Ik baseer me op hoe Gerry zich presenteerde, wat hij heeft gezegd om iedereen neer te halen. Hi is ronduit snobbish en onbeschoft geweest. Erg lastig om hem dan alleen te zien als een lieve vader en echtgenoot, een kant die hij vast ook wel heeft. Het is niet mijn gewoonte om dergelijke woorden te gebruiken, maar ik heb ook wel eens een humeur.
Waarom gebruik je steeds de term "van de tafel vegen?" Alles staat gewoon in het topic en verdwijnt echt niet als iemand het er niet mee eens is en iedereen kan er mee doen wat ze willen, men kan zelf kiezen met wie men het eens is...


Citaat:
Sorry het is natuurlijk wel in het Duits.

https://youtu.be/mTIdvP7pKR0

Ik zal kijken hoelang ik het uithoud :+

Overigens reageer ik ook niet overal op omdat ik niet wil dat alles maar op mij gericht wordt of over mij gaat. Of dat men weer begint dat ik zo aanwezig ben.
Dus je hebt nu weer eens een lange post van me, maar voorlopig niet meer. Want ik ben niet het onderwerp en wat ik vindt ook niet
Als je argumenten hebt tegen dingen die ik zeg, leg je die gewoon op tafel, maar maak het niet zo persoonlijk.

Lusitana

Berichten: 22440
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 20:59

Nou helemaal uit kunnen luisteren wegens goed aanhoorbare accenten.
Maar de profiler zegt dus ook dat het allemaal vaag is.
Hij zegt tegen het einde dat hij gelooft dat de politie meer moet hebben om te kunnen zeggen dat ze zeker weten dat ze dood is, maar ze hebben toch zelf toegegeven dat het normaal is om dat te zeggen als je het aan kunt nemen (wat de politie hier ook doet) en dat er geen bewijs voor is? Is dat daar niet op TV geweest ofzo?
En de McCanns zijn dus ook nog steeds niet officieel ingelicht.

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 21:08

Ik ben momenteel de Netflix-serie aan het kijken (op vakantie). Ik weet even niet meer exact wáár ik ben, maar wat even bij mij blijft hangen is dat de mcanns de portugese politie beschuldigen dat ze al maanden niet meer gezocht hebben naar hun dochter.
Maar wat mij dan een bietje verkeerd schiet is: waarom zijn zij naar huis gegaan en laten het zoeken over aan politie?

En even los vd serie, maar de Duitse politie heeft toch gezegd dat Maddie dood is?

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 21:50

Nadat ze beschuldigt werden door de Portugese politie , zijn ze terug naar Engeland gegaan.

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 21:59

Lusitana schreef:
Nou helemaal uit kunnen luisteren wegens goed aanhoorbare accenten.
Maar de profiler zegt dus ook dat het allemaal vaag is.
Hij zegt tegen het einde dat hij gelooft dat de politie meer moet hebben om te kunnen zeggen dat ze zeker weten dat ze dood is, maar ze hebben toch zelf toegegeven dat het normaal is om dat te zeggen als je het aan kunt nemen (wat de politie hier ook doet) en dat er geen bewijs voor is? Is dat daar niet op TV geweest ofzo?
En de McCanns zijn dus ook nog steeds niet officieel ingelicht.


Eerder zijn ze wel ingelicht, maar blijkbaar loopt dat via Scotland yard, en die hadden het niet door gestuurd. De profiler geeft idd aan dat de berichten verwarrend zijn, aan de ene kant zeggen, Maddie is dood en we hebben fundamentele bewijzen! Maar gelijktijdig geeft hij ook aan dat hij zich niet kan voorstellen, dat ze dit soort uitlatingen hebben gebaseerd op niks?

Vergeet niet dat je in Duitsland voor ALLES papieren moet hebben, dus contracten enz. Dus zomaar iets zeggen is niet typisch Duits.
Mark geeft dit ook duidelijk aan.

Lusitana

Berichten: 22440
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 22:29

Er staat toch echt ergens zwart op wit of op video dat hij het gezegd heeft omdat men, als politie, dat nu eenmaal doet als je het kunt aannemen. Ik zal even kijken of ik het terug kan vinden.
En verder is het duidelijk dat ze in elk geval geen forensisch bewijs hebben.
En die "geheime kelder" onzin is ook gewoon verzonnen in de media. Als er teruggezocht wordt wie er mee begon zal het me niet verbazen als dat wederom bij Sky vandaan komt.


Citaat:
However, speaking to the Mirror, Mr Wolters said: 'Because there is no forensic evidence there may be a little bit of hope.
'We don’t want to kill the hope and because there is no forensic evidence it may be possible.
'I am surprised the fact we say or I say Madeleine is dead is so important for the British people. '
The prosecutor added that, in Germany, it is 'normal' to assume a murder has taken place in similar cases.
Brueckner is currently in prison in Kiel, northern Germany, for drugs offences.
Mr Wolters also admitted that his previous assertion that Madeleine may have been 'killed quickly' was only 'personal opinion and speculation'. He said he came to the opinion 'without facts' based on experience of previous kidnapping cases.

Eerder in dit topic geplaats met drie links naar bronnen , door Babootje (op pagina 63)

Iedereen bij politie neemt aan dat als het werkelijk om een kidnapping van een pedofiel gaat, dat ze vrijwel meteen is omgebracht want dat is nu eenmaal watze doen met kleintjes. Maar je kunt het niet hardop uitspreken als zijnde bewezen als je geen echt bewijs hebt....Voorlopig spreken ze van sterke aanwijzingen.

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 00:00

ThreeFingers schreef:
Nadat ze beschuldigt werden door de Portugese politie , zijn ze terug naar Engeland gegaan.


Beschuldigd nav de sporen......