Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Het word moeilijk dit onder controle te krijgen omdat mensen al vinden dat de politie veel geweld gebruikt en als het met geweld gestopt gaat worden, krijg je nog meer ontevreden mensen.
Resistance schreef:sureido schreef:Het word moeilijk dit onder controle te krijgen omdat mensen al vinden dat de politie veel geweld gebruikt en als het met geweld gestopt gaat worden, krijg je nog meer ontevreden mensen.
De politie is daar inmiddels helemaal losgeslagen. Onder andere hebben ze de CNN camera crew live op televisie gearresteerd (ze stonden gewoon precies op de plek die ze was toegeschreven), en zelfs kinderen worden met traangas bekogeld. Helemaal gestoord zijn ze daar.
Loretta schreef:sureido schreef:want ik denk dat naast Corona dit toch wel nu momenteel het meest besproken onderwerp wereldwijd is..
Over Corona gesproken. Met die massale rellen die daar plaatsvinden zal het mij niks verbazen als daar over 14 dagen weer een nieuwe uitbraak plaatsvindt.
Loretta schreef:sureido schreef:want ik denk dat naast Corona dit toch wel nu momenteel het meest besproken onderwerp wereldwijd is..
Over Corona gesproken. Met die massale rellen die daar plaatsvinden zal het mij niks verbazen als daar over 14 dagen weer een nieuwe uitbraak plaatsvindt.
Resistance schreef:sureido schreef:Het word moeilijk dit onder controle te krijgen omdat mensen al vinden dat de politie veel geweld gebruikt en als het met geweld gestopt gaat worden, krijg je nog meer ontevreden mensen.
De politie is daar inmiddels helemaal losgeslagen. Onder andere hebben ze de CNN camera crew live op televisie gearresteerd (ze stonden gewoon precies op de plek die ze was toegeschreven), en zelfs kinderen worden met traangas bekogeld. Helemaal gestoord zijn ze daar.
furious schreef:Waarom werd hij eigenlijk zo hardhandig gearresteerd. Wat had hij volgens de politie gedaan dan?
Resistance schreef:furious schreef:Waarom werd hij eigenlijk zo hardhandig gearresteerd. Wat had hij volgens de politie gedaan dan?
Ze dachten dat hij een valse cheque had gegeven. Wat achteraf niet zo bleek te zijn.
Als je nu nog steeds twijfelt of dit racisme is, raad ik je aan jezelf bij te scholen over dit onderwerp.
sureido schreef:De Amrikaanse politie is gewoon heel erg snel met geweld.
Loretta schreef:sureido schreef:De Amrikaanse politie is gewoon heel erg snel met geweld.
Bij zwarte mensen.