Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nine1987 schreef:Voor zolang men niet fraudeert, zie ik het probleem niet zo.. Ze mogen mijn medische geschiedenis wel weten, daar maak ik geen geheim van.. En welk stuj privacy lever je in? Ze weten toch al alles van je.. Van je bsn nummer tot je bankrekening..
Qua orgaandonatie vind ik de nieuwe regeling alleen maar goed.. Zo kunne veel meer mensem geholpen worden.. Als men geen donor wil zijn, kun je dat gewoon aangeven.. Probleem opgelost..
Nayomie schreef:nine1987 schreef:Voor zolang men niet fraudeert, zie ik het probleem niet zo.. Ze mogen mijn medische geschiedenis wel weten, daar maak ik geen geheim van.. En welk stuj privacy lever je in? Ze weten toch al alles van je.. Van je bsn nummer tot je bankrekening..
Qua orgaandonatie vind ik de nieuwe regeling alleen maar goed.. Zo kunne veel meer mensem geholpen worden.. Als men geen donor wil zijn, kun je dat gewoon aangeven.. Probleem opgelost..
Je medisch dossier vind ik een ander verhaal dan je bsn en bankrekening gegevens.
nine1987 schreef:Nayomie schreef:Je medisch dossier vind ik een ander verhaal dan je bsn en bankrekening gegevens.
Waarom? Wat maakt het uit dat ze je medische geschiedenis weten? Volgens mij os t zowiezo een utopie om te denken dat ze t nu niet op kunnen vragen..
Anoeska27 schreef:
mystery1980 schreef:Ik vind beide ideeen niet zo fijn.
Beide hebben mijns inziens het gevolg dat de overheid meer macht in handen krijgt en die macht hou ik graag zelf in handen.
Amaris schreef:mystery1980 schreef:Ik vind beide ideeen niet zo fijn.
Beide hebben mijns inziens het gevolg dat de overheid meer macht in handen krijgt en die macht hou ik graag zelf in handen.
Over die medische dossiers kan ik niets zeggen, dat heb ik niet gelezen want dat interesseert me niet.
Maar over die orgaandonatie: dat héb je toch zelf in handen? Even aangeven dat je het niet wilt, en klaar!
nine1987 schreef:Nayomie schreef:Je medisch dossier vind ik een ander verhaal dan je bsn en bankrekening gegevens.
Waarom? Wat maakt het uit dat ze je medische geschiedenis weten? Volgens mij os t zowiezo een utopie om te denken dat ze t nu niet op kunnen vragen..