Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CxX schreef:Ik denk dat dit niet was gebeurt als ik peeskappen om had gedaan. Ze is waarschijnlijk onder het rijden langs een tak geschaafd of met haar eigen ijzers lang haar been gegaan.
Sempre schreef:Anders van die HAF-peesbeschermers. Is van heel fijn materiaal, en luchtten heel goed door. Je kan ze ook in heel veel kleuren krijgen.
Bandida schreef:CxX schreef:Ik denk dat dit niet was gebeurt als ik peeskappen om had gedaan. Ze is waarschijnlijk onder het rijden langs een tak geschaafd of met haar eigen ijzers lang haar been gegaan.
Zonder ijzers is de veiligste oplossing voor de benen. En bij ritten doorheen scherpe takken (die maken gewoonlijk schaven aan de voorzijde van het been) kan je crossbeschermers om doen.
Bandida schreef:CxX schreef:Ik denk dat dit niet was gebeurt als ik peeskappen om had gedaan. Ze is waarschijnlijk onder het rijden langs een tak geschaafd of met haar eigen ijzers lang haar been gegaan.
Zonder ijzers is de veiligste oplossing voor de benen. En bij ritten doorheen scherpe takken (die maken gewoonlijk schaven aan de voorzijde van het been) kan je crossbeschermers om doen.
Ze tikt zich zelf niet aan. Ja wel eens maar echt heel soms.
Lielle schreef:maar crossbeschermers zou ik zeker niet aanraden voor een lange rit