iemand ervaring met de Thorowgood?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CxX

iemand ervaring met de Thorowgood?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 20:58

http://www.ruitersport.com/endurance-za ... homas-fish™-p-542.html?manufacturers_id=13&osCsid=eb76f48d11cf7b0048b0911dac8ac359 ( je moet de link even knippen en plakken in het adresse balkje)

Is dit een fijn zadel. Kun je hier uren mee rijden? Is het ook fijn voor het paard?

Stphnie

Re: iemand ervaring met de Thorowgood?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:18

Als je merkt dat het paard gaat raar doen en zo. als het zadel op hebt. dan is het niet goed. Dus gewoon eventjes mee rijden en als je klaar bent met rijden kijken of er geen schuurplekjes zijn en of je geen wondjes ziet en zo. en dan is alles oke. maar als die raar gaat doen zoals happen richten het zadel of raar loopt kan er wat mis zijn.

Stphnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:19

ik heb op de site gekeken. en volgens mij moet het wel kunnen hoor.

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 10:55

Ik wil graag ervaringen horen Lachen verkoop praatjes zijn namelijk altijd mooi.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 11:50

Stphnie schreef:
Als je merkt dat het paard gaat raar doen en zo. als het zadel op hebt. dan is het niet goed. Dus gewoon eventjes mee rijden en als je klaar bent met rijden kijken of er geen schuurplekjes zijn en of je geen wondjes ziet en zo. en dan is alles oke. maar als die raar gaat doen zoals happen richten het zadel of raar loopt kan er wat mis zijn.

ROFL Als je paard raar gaat doen en/of plekjes krijgt ben je meestal toch wel een beetje laat en sommige paarden geven helemaal niets aan, hoe slecht een zadel ook past.

Maar ontopic, heb geen ervaring met dit zadel. Wel goede verhalen over gehoord.

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 12:17

Okee bedankt

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:19

Ik heb er jaen veel plezier mee en van gehad, Zit heerlijk. Helaas past het nu niet meer op mijn paard en is aanpassen van het zadel wel moeilijker.
Je kan met opvullen wel iets doen maar niet zo veel.
Dus zorg dat het zadel echt goed past en dat je paard al behoorlijk volgroeid anders kun je het over 1 a 2 jaar weer verkopen

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 12:20

joelledsr schreef:
Ik heb er jaen veel plezier mee en van gehad, Zit heerlijk. Helaas past het nu niet meer op mijn paard en is aanpassen van het zadel wel moeilijker.
Je kan met opvullen wel iets doen maar niet zo veel.
Dus zorg dat het zadel echt goed past en dat je paard al behoorlijk volgroeid anders kun je het over 1 a 2 jaar weer verkopen

Okee. Mijn het voor mijn arabiertje van 11 dus die is al uit geroeit.

bayaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 12:06

ik heb het zadel voor mijn fjordenhengst gekocht. Hij loopt er goed onder en ik kan er echt uren op zitten. Het leuke is dat je nu ook een andere boom in het zadel kan steken.

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:42

Ik heb het ook gehad en vond het matig. Ben geen kuntstofliefhebber, werd een beetje branderig en zitvlak is wel erg vlak. Navy liep er goed onder.

In mijn profiel staat een foto van haar met dit zadel tijdens dressuurwerk; daar is het wel een heerlijk zadel voor.