TREC Wieringen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HCRanch

TREC Wieringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 20:13

Zijn er nog bokkers die hieraan mee gaan doen?

Wij doen voor het eerst mee , heb er veel zin in.

Misschien tot dan

Esperanza
Blogger

Re: TREC Wieringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:18

Er staan wel een aantal bokkers op de startlijst!

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 08:13

niemand reageerd alleen, jammer

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 10:03

Ik ga daar vrijwilligen en mijn paardje wordt bereden door mijn bijrijdster. Ik heb er erg veel zin in Lachen

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 21:00

Ik rij mee, samen met mijn man.
Vorig jaar reden we er voor het eerst mee, ik vond het helemaal geweldig.
Alleen de waterbak lukte toen echt niet. Dat moet nu wel gaan lukken, want inmiddels hebben we aardig wat cross-ervaring opgedaan. Pling
Even voor een indruk van ons van vorig jaar:
Afbeelding

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 21:14

Hé Heleen ja leuk heb jullie toen ook gezien.

Leuk dat je bijrijder meedoet Jeannine

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 22:37

Hoi hoi, zie dit nu pas Lachen Ik doe ook mee, voor het eerst. Heb wel een introductieweekend gedaan van de NVVR. Was ECHT cool! Dus nu op naar deze trec. We eindigen vast weer laatste, want mijn paard vindt alles spannend, maar hij deed ook in Leersum al meer dan ik had verwacht. We zullen het zien, de lol van het weg kwijtraken en vooral het de-weg-herkennen-van-de-kaart is als voorpret genoeg! Nu nog even hopen dat het weer ook lekker wordt! Enne Heleen, WAT een mooi foto. Lachen

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 18:22

Ik kom ook.
Op zaterdag doe ik mee aan de WE en op zondag rij ik de MA + PTV.
Blijven jullie ook overnachten?

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-08 20:26

nee wij blijven niet overnachten, we wonen in de buurt
Dit is ons debuut en dat was wel fijn zo dichtbij.

we hebben net weer een lekkere rit gemaakt

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:44

Nancy, is de startlijst aan het uploaden met de starttijden voor de POR op zaterdag. Overige infomatie wordt na weekend aan alle deelnemers gemaild.

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:56

Elpharo schreef:
Hoi hoi, zie dit nu pas Lachen Ik doe ook mee, voor het eerst. Heb wel een introductieweekend gedaan van de NVVR. Was ECHT cool! Dus nu op naar deze trec. We eindigen vast weer laatste, want mijn paard vindt alles spannend, maar hij deed ook in Leersum al meer dan ik had verwacht. We zullen het zien, de lol van het weg kwijtraken en vooral het de-weg-herkennen-van-de-kaart is als voorpret genoeg! Nu nog even hopen dat het weer ook lekker wordt! Enne Heleen, WAT een mooi foto. Lachen

Jep, startlijst voor de zaterdag is online, ga zo verder puzzelen met die voor zondag.

Enne, Jolanda komt dit jaar ook weer van die mooie foto's maken. En ze zal ook wel weer een leuke TREC aanbieding maken en ze had het ook over foto's als prijsje, dus maak je buik maar nat!

De sponsors zijn sowieso erg gul geweest, dus niemand gaat met lege handen naar huis!

@Kokopellie, ik geloof dat je vragen al beantwoord zijn door Karin toch?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 22:17

Inderdaad, die hele mooie foto is door Jolanda gemaakt vorig jaar.
We hebben een nog mooiere foto van haar aan de muur hangen, van onze 2 paarden met hun hoofden er samen op. Ik ben benieuwd wat voor mooie foto's ze dit jaar weer maakt!

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 08:15

Oh dar ben ik ook wel benieuwd naar hoor, naar die foto's...

Gilbey- ja wij blijven overnachten

Nancy (of iemand anders die dit weet), nu ik je hier toch tegenkom, hoef ik je niet te vervelen met een mailtje Knipoog Ik ken dit natuurlijk niet zo goed...hoe zit het met paddocks maken. Moet je alles (draad, paaltjes, stroom) net als endurance) zelf meenemen? Deel 1 en 2 is geen probleem, deel 3 wel, die dingen zijn duur en ik heb er geeneen Lachen Hoe doen andere mensen dat??

Ik heb gisteren (wel aan de hand want zelfs onze bak was een zwembad na gisteren) springen en water -tsja als het er toch ligt- in hoger tempo geoefend (mijn paard remt met alles af namelijk en dat kost punten heh!) en dat ging zowaar goed. Ik spring nooit eigenllijk, maar hij had zoveel lol gisteren dat ik dat toch vaker moet gaan doen hoor...

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 08:43

Elpharo - je moet zelf alles mee nemen voor de paddock (net als endurance)
De meesten hebben alles zelf en anders valt er wel ergen bij aan te koppelen.
Mijn merrie heeft geen stroom nodig en ik heb wel een apparaat,als je kort bij me staat zet ik die van mij wel neer.
Ik kom met de tinker merrie en heb een grijze trailer met het TREC logo er op.
Moet te vinden zijn Haha!

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 15:36

Gilbey...aha, bedankt voor de info, ik zal je zowiezo even opzoeken, wel gezellig (alhoewel dat voor iedereen wel geldt gok ik *LOL*) (en zo leer je weer nieuwe smiley's kennen). Misschien dat ik er wel één van stal kan lenen...ik geloof dat ze nu niet gebruikt worden..als ik in de buurt sta, dan kom ik wel om een stroompje bedelen...hihi. Ik denk ook niet dat ik stroom nodig zal hebben, maar je weet het niet heh!! Ik begin er wel steeds meer zin in te krijgen hoor...morgen wordt het mooi weer, dan ga ik nog wat dingetjes oefenen...echt superstoer!! En ik heb vakantie en kan er dus heerlijk naartoe genieten...happy happy joy joy Tong uitsteken De trailer met logo (errug leuk!) en tinkermerrie zou samen toch moeten lukken heh...hoe heet je, anders noem ik je gewoon Gilbey ongeacht hoe je heet...hihihi. Ik heet Stella en kom met een schimmel NRPS. Ik kom met Nina en die heeft een zwarte tuiger (die erg gaaf is en niet heel erg tuigerachtig), dus wij zijn de zwartwitjes....zo...nu weer vakantieoppas spelen en plantjes watergeven en brievenbus legen...joepie...

tinkerkatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 16:23

Ik doe ook mee!!
Tweede keer, deed vorig jaar ook mee in Wieringen. Blijf dit keer wel een nachtje slapen, is wel gezellig enzo. ik heb er nu al zin in!

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 16:54

leuk allemaal!

En foto's is altijd leuk, hoop dat ik er eens leuk opsta ben niet zo fotogeniek als Heleen Lachen

Esperanza: ja alles is duidelijk

we sponseren mee

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 17:13

Mooi zo! Mocht iemand nu verder nog iets nodig hebben, geef dit dan aan. Ik heb wel wat dingetjes extra, of weet misschien wel wat te regelen.

En jij ook bedankt Kokopelli! De sponsoren zijn weer erg gul geweest dit jaar. De logeerkamer staar flink gevuld hier, dekens, halsters, emmers, verrassings setjes, ik heb vanalles hier.

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 18:53

Elpharo - Ik heet Ingrid en mijn paardje Gilbey Haha! (nu hoef ik meteen niet meer uit te leggen waar mijn bokt naam vandaag komt, hihi)

Tinkerkatie - Leuk dat je ook blijft slapen. Dat is nu net 1 van de plus punten van TREC : de gezellige sfeer.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 19:23

Vorig jaar gingen we ook heen en weer. Nu blijven we slapen, vanwege de gezelligheid.
Ik rij samen met mijn man Henk. We hebben 2 donkerbruine KWPN-ers.

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 20:25

hmm dus we hadden moeten blijven slapen Lachen volgend jaar dan maar. Mijn rij maatje moest weg s'avonds dus daarom blijven we ook niet BBQ had ik best wel alleen kunnen blijven denk ik

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:36

Oh wanneer is het? Lijkt me wel leuk om mee te doen, alleen springen kan ik écht niet ROFL

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:16

Arabesk....iedereen zegt altijd dat ze niet kunnen springen, maar ik zeg het je, de meeste paarden/ponies kunnen er gewoon overheen stappen indien nodig Lachen Ik geloof wel dat deze trec vol is....het is 16-17 augustus....misschien dat er nog vrijwilligers nodig zijn, volgens mij erg leuk om te doen...

Kokopelli, jammer dat je niet blijft slapen. Dit is de eerste trec, dus weet niet hoe het zal zijn, maar ik ga ervanuit leuk leuk leuk Lachen

Esperanza- wat superleuk van al die leuke dingetjes...ik ben zeer benieuwd hoor....nog 8 nachtjes...wooohooo..

Heleen- leuk dat jullie blijven slapen...wordt echt wel gezellig. Nu nog duimen voor het weer...een beetje regen ok, maar de buien van gisteren, nee dank je Lachen

Enne- Ingrid...tadaaa, nu nog onthouden...grinnik.

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:28

Pfff, wat een werk heb ik aan jullie! Maar wel leuk Hyper!

Ben vandaag met Karin op de Cormeijhoeve geweest om nog wat laatste dingen door te nemen. BBQ, ontbijt, catering, camping, stallen...

We hebben een terreinindeling gemaakt en de route afgestemd. Er zijn weer wat leuke dingetjes ingebouwd. En we gaan ergens langs waar je normaal gesproken niet mag komen te paard, dus dat maakt het weer extra leuk!
Ook hebben we leuke lastige hindernissen voor jullie bedacht.... And beware of the surprise!!!

Misschien moet iedereen van bokt, haar codenaam maar op een naambordje dragen...voor de herkenning Haha!

Arabesk, je kunt nog meedoen op de zaterdag aan de WE en op zondag aan de MA en de PTV. Springen of een ander onderdeel is niet verplicht, je krijgt dan alleen voor dat onderdeel geen punten. Lekker laagdrempelig dus.

Kokopellie, je kunt nog mee voor de BBQ hoor... geen punt. Wel gezellie.

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:57

Eseranza wrote: Arabesk, je kunt nog meedoen op de zaterdag aan de WE en op zondag aan de MA en de PTV. Springen of een ander onderdeel is niet verplicht, je krijgt dan alleen voor dat onderdeel geen punten. Lekker laagdrempelig dus.

XXX Precies, dat gaat bij mij ook gebeuren...maar dat maakt het niet minder leuk. Bij het introductie trec-weekend van de NVVR was ik dan ook laatste...maar dat maakte het niet minder leuk. EN mijn paard is een mietje en deed toch veel dingen wel, dus wat wil je nog meer? Ja, iets beter opletten bij de eerste dag zodat we niet zoveel verdwalen misschien?? Haha. Enne, ik houd niet van suprises...oh wacht, juist wel!! En leuk hoor dat organiseren...vast een HELE grote berg werk...maar toch leuk lijkt me....

Arabesk, doe lekker mee anders, het is ZO leuk