Groom gezocht op zuid veluwe rit

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Groom gezocht op zuid veluwe rit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-08 21:23

Hallo iedereen,

Ik wil heel graag mijn klasse 2 debuut gaan maken in Renkum op 14 September. Alleen heb ik helaas geen (vaste) groom(s). Ik heb al een paar mensen gevraagd, maar die kunnen om diverse redenen helaas niet. Is er hier misschien iemand die mij zou willen groomen?

Eventueel een andere wedstrijd die ik niet start terug groomen is geen probleem, dat doe ik met plezier Lachen

Jet

Re: Groom gezocht op zuid veluwe rit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 21:41

Heb je je al opgegeven? Want ik zag op EF dat klasse 2 al vol zit. Ik durf niets te beloven, eerst zien hoe het met Lou gaat tegen die tijd of ik al een dag weer weg kan, maar als je nog niet hebt ingeschreven, kan je alleen nog op een reservelijst.
Ik hoop voor je dat je tijdig grooms kunt vinden!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-08 20:05

Ik sta ingeschreven + bevestiging gehad dus dat zit in elk geval wel goed Lachen

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 21:49

Gelukkig maar voor je! Ik hoop echt dat je snel een of twee grooms krijgt, lijkt me toch wel erg prettig! Ik weet zelf pas een week voor die tijd denk ik of ik zou kunnen groomen, dus als je dan nog niemand hebt, kunnen we wel even contacten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 10:17

Oke dat is goed.

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:39

ik heb me wel ingeschreven, en betaald... maar nog geen bericht gehad dat ik ingeschreven sta oid !

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 22:55

Ineke, ik kan je in elk geval echt niet groomen. Ik hoop dat je iemand gevonden hebt of alsnog iemand vindt, maar Lou mag dat weekend voor het eerst los op het gras na de koliekoperatie van 10 juni, dus daar moet en zal ik dan zijn.
Ik hoop echt dat je iemand hebt of nog vindt, het lijkt me heel vervelend om je eerste klasse 2 zonder groom te rijden.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 06:49

Jammer maar uiteraard heel erg begrijpelijk dat je mij niet komt groomen. Sterkte met je paard en hopelijk gaat alles nu goed!

Ik had een groom gevonden, maar helaas gaat die nu zelf een wedstrijd rijden (in België) dus helaas ik ben weer/nog steeds opzoek.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 22:48

Ik had al zo'n vermoeden dat het je nog niet gelukt was definitief iemand te vinden, dus daarom dat ik maar even liet weten dat je helaas op mij niet kunt rekenen.
Ik hoop dat er snel iemand reageert die wel wil en kan!