splash in otterlo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PBA_

splash in otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 20:13

Ja de omstandigheden waren niet heel erg gunstig en er was zelfs twijfel of ik deze zal gaan rijden. Ik kwam er net op tijd achter dat mijn zadel niet goed was en hem met spoed laten nakijken en bijvullen. De week voor de wedstrijd goed verkeerd door mijn enkel gegaandoordat ik bijna van splash afkukelde tijdens een onderlinge springwedstrijd. Toch nog een oranje lintje gekregen (huh). donderdag kreeg ik een blaasontsteking er nog bij ook erg handig als je zo vaak moet plassen tijdens een rit. Afijn toch maar een poging wagen en gewoon lekker rijden en proberen deze afstand af te leggen. Al bij aankomst was splash klierig, ze wilde niets eten en drinken. ook het gras smaakte haar niet :shock: . toch wel vreemd. ik zij al tegen mijn vriendin dit gaat uh niet worden en ben bang dat ik er eerdaags naast lig. Splash gekeurd en had al een hogere hartslag dan normaal, ze was niet in haar hum. lekker ingestapt beugels voor de zekerheid een gaatje korter gedaan wat nodig bleek te zijn en van start gegaan. Ze was vreselijk alleen maar drammen en voorop willen hard, harder, harst. Ze was niet te houden kon haar niet in een normaal tempo krijgen of bij de andere vandaan houden. uiteindelijk lukte dat en resulteerde op de hei een van links naar rechts constante schrikbewegingen. Op de hei zitten namelijk kabouters en die bijten hoor. Maar goed ik lag er dus af. De eerste keer tijdens een wedstrijd. Gelukkig is het dan wel zo'n brave troela dat ze blijft stilstaan. de gene die even gewacht hebben bedankt. De rest van de rit ging het zelfde en ik had er niet zo veel zin meer in. probeerde alleen te rijden maar kwam telkens weer iemand tegen die me wilde inhalen en daar wilde ze dan ook weer achter aan. Ondertussen voelde ik me steeds beroerder en moest zooo nodig plassen. toch maar een bosje opgezocht en splash aan de boom gebonden. Verder gereden naar de vet gate en daar getwijfeld of ik wel door wilde. De kuering gin redelijk ze had wat weinig darm geluiden en ze wilde haar terug zien voor een re exam. het was behoorlijk verbeterd en toch maar besloten te gaan want er wilde wel iemand met mij rijden op een rustig tempo. Dat leek mij wel prima, de man reed al klasse 4. Het 2de rondje vond ik sneller gaan en nog het een en ander bijgeleerd. Al was het tempo voor splash niet ideaal. het lag er in galop net onder waardoor ze niet er lekker in kwam en telkens naar draf moest en eenmaal in draf lag de draf net iets te hoog voor wat ik wilde. weten we dat ook weer. zo blijf je bij leren. Hierdoor en doordat het warmer werd, en dat ze last kreeg van de dazen wilde haar hartslag niet lekker zakken. Uiteindelijk toch nog 60 bij de nakeuring en haar darmen deden het nu veel beter en ze was soepeler op haar spieren dan voor de rit. We kregen een b voor de locomotie omdat ze wat zwak was van achter, maar dat is algemeen bekend en zijn daar mee bezig. Ze was dus verder wel goed en wilde nu wel draven op de nakeuring al deed ze het niet van harte. We waren goed gekeurd en vond het ondanks dat alles tegenzat knap van haar en ook wel een beetje van mij. Ze staat er goed bij, is minder ingevallen als normaal maar ze heeft wel 2 ontstoken ogen opgelopen. we hebben 11.25 km/pu gereden. Verder grooms bedankt en de vrijwillegers en de organisatie natuurlijk.

PBA_

Re: splash in otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 14:33

er komt voor haar ogen toch een DA vanaond ze blijven zwellen ondanks een zalf er speciaal voor.