gezocht: rijmaatje voor Ginkelse Heide

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jamika

gezocht: rijmaatje voor Ginkelse Heide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 15:15

Ik ben op zoek naar iemand die samen met mij zou willen starten in klasse I. Mijn paardje is een hele sociale merrie van net 5 jaar die nog niet zoveel gezien heeft van de wereld. Alleen rijden gaat nog niet zo goed, dan is ze heel schrikachtig. Ze vertrouwt erg op andere paarden en met een rijmaatje er bij gaat het veel beter dan alleen. Is er iemand die samen met mij zou willen starten en de rit samen wil rijden? Omdat het haar eerste endurance wedstrijd is zou een niet te hoog tempo ideaal zijn (rond de 10 km p/u oid)

fannetje

Re: gezocht: rijmaatje voor Ginkelse Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 16:25

Hoi, wij starten ook, kenningsmakingsklasse, maar dus ook voor het eerst. Ik rij samen met een stalgenootje, maar van mij mag je met ons meerijden hoor! Laat maar weten, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch. Ik heb een vrij stoere ruin van 8 jaar, die gewend is om met en zonder andere paarden te lopen. Als je het wil, dan zal ik het doorgeven aan mijn stalgenootje. Mogelijk rijden er ook nog 2 nichtjes van haar mee in die wedstrijd, maar weet niet of die met ons meerijden of alleen gaan.

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 20:18

Bedankt voor je aanbod! Inmiddels heb ik via het Endurance Forum ook iemand die wel samen wil rijden waarschijnlijk. Mocht dit om de een of andere reden niet doorgaan dan zou ik graag met jullie willen rijden. Hebben jullie ook een voorkeur voor een bepaalde starttijd aangegeven?

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 19:37

nee dat niet, ik heb alleen aangegeven dat we samen willen starten. Wist niet dat dat kon, maar maakt ook niet echt uit, als het warm weer wordt is het dan toch al warm.

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 17:14

Je hebt PB Lachen