Alleen nog even een nieuwe hartslagmeter regelen. Ben in zelhem de zender verloren..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vorig jaar daar ook de klasse II gereden. Het is er erg mooi maar terrein was best pittig vond ik.
Dat vond ik in zelhem wel fijn, al die bomen die fijn schaduw gaven. Dat maakte het een stuk dragelijker. Zo in die volle zon rijden kun je zo flauw van worden
Heerlijk in de schaduw kunnen staan!
_Kiki_ schreef:Daar is toch ook zo'n kennismakingsklasse ofzo? Of verzin ik dat nou

Ik heb hem vorig jaar ook in klasse II gereden. Ik vind het een hele mooie wedstrijd! Ik dacht dat je ongeveer 2x hetzelfde rondje rijd, maar weet het niet meer zeker. Anders moet je even een pb naar Esther of Floor sturen!

mazzeltje schreef:Hé Marina, volgens mij rijden we allemaal dezelfde wedstrijden dit seizoen!
Lenneke_ schreef:Ik denk dat ik me aanmeld als vrijwilliger.
Deze wedstrijd is lekker in de buurt
bella24 schreef:Ik zit nog te twijfelen over deze wedstrijd. Weet iemand nog van vorig jaar of de vetgate op het hoofdterrein was? En hoeveel km was de eerste lus en hoeveel de tweede?
Moragh schreef:We zijn bezig het vraagprogramme rond te maken deze week, de vetgate is op het hoofdterrein, beide rondjes zijn zo'n 32 km (tot 63,5)