waar zet je je groom?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

connie1964

waar zet je je groom?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-08 09:24

hoe weet je waar je je groom kan laten wachten op jou tijdens wedstrijd?en mag een groom overal wachten waar hij of zij wil en kan je daar dan altijd komen met een auto ivm water dragen ed>

PBA_

Re: waar zet je je groom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 11:46

er worden op de route kaarten van de ruiter groom plaatsen aangegeven. waar de grooms kunnen wachten. Dit zijn meestal plekken waar er ook met auto's gekomen kan worden en er meerdere auto's kunnen staan. veel wedstrijden hebben liever alleen dat deze plekken benut worden. Bij sommige wedstrijden mag er wel op andere locaties gekomen worden

connie1964

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-08 17:31

ok weet ik genoeg bedankt!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:55

Wat wij doen is van te voren de groompunten doornemen en afspreken waar we staan Lachen.

Sommige groompunten slaan we over en bij andere groompunten spreken we van te voren al af dat het leuk is als we dat halen, maar als het als grooms niet lukt dat de ruiter dan gewoon door rijdt Lachen.

Tot nu toe altijd nog gewoon goed gegaan. Ik (als groom) heb nog wel op extra groompunten gestaan waar mn ruiter het niet verwachtte en ik ben ook een keer helaas net iets te laat bij de PA aan gekomen.

Allemaal geen punt, het is maar net wat je als ruiter en groom afspreekt Lachen

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 07:06

Ik spreek met mijn grooms (ouders) ook altijd de plaatsen af.
Halen ze het niet, dan laat mijn moeder mijn telefoon een keer overgaan, wordt altijd afgesproken.
Gelukkig nog niet voorgekomen.