Deze morgen wat miscommunicatie gehad bij het laden... ik wilde casandra op de camion, zij dacht daar anders over maar een beetje omkoperij en we kregen haar geladen
eenmaal aangekomen ginder was ze best wel hevig... Ik dacht dat ze met haar hartslag nooit door de voorkeuring ging komen, maar blijkbaar was alles toch ok. Een hartslag van 59...
Opzadelen verliep wat problematisch... m'n zadel is drie keer tegen de grond gevallen, maar uiteindelijk zijn we toch kunnen vertrekken... welliswaar een minuut te laat
Eenmaal vertrokken ging het eigenlijk vrij goed. hebben stevig kunnen doorrijden. De eerste 5km waren het zwaartst. Daar was véél modder en plassen en de paarden zakten vrij diep weg in de blub. Uieindelijk heb 'k m'n rit kunnen uitrijden maar casandra was doodop ocharme... Ben 20 minuten te laat binnen gekomen, wat tot uitsluiting leidde, maar eigenlijk was dat het minste van m'n zorgen. We hebben de rit kunnen uitrijden en op het einde had ze een hartslag van 46. Dus ik denk dat ik al bij al toch héél tevreden mag zijn
Ze heeft zich tijdens de rit voorbeeldig gedragen. De eerste keer dat men ons voorbij stak verliep wat moeizaam en ben twee keer moeten afstappen om een beek over te steken... waarbij ik tot m'n knieën in het water stond en casandra gewoon langs me heen sprong, en we hebben 1 keer een verkeersbord van een paal gerukt met m'n knieën omdat casandra de bos uit kwam en haar bocht te klein wou nemen... Ze zag de paal maar net op tijd staan en schoot er rakelings langs door maar m'n knie heeft er wel aan moeten geloven
maar ok... we hebben de vuurdoop goed doorstaan! Het was een fijne rit en ik verlang nu al naar MEER MEER MEER!!!! whahaha