Vaassen, eerste klasse 2, wat hebben we genoten!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marina

Vaassen, eerste klasse 2, wat hebben we genoten!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-08 16:20

Wat een wedstrijd! Wat heb ik genoten zeg van onze eerste officiele klasse 2! Het doel was uitrijden op een rustig tempo endat hebben we gedaan! Ik denk dat onze gemiddelde snelheid zo rond de 14 km/h ligt.
Samen met Carola en Kanway, Giel zijn grote vriend aan de start verschenen. Dit was de eerste keer dat we vooraan de massastart zijn meegestart. Giel maakte het allemaal bar weinig uit. Heerlijk rit gereden tot het op een gegeven moment midden op de hei begon te plenzen Haha!. Natuurlijk had ik geen waterdichte jas aan (het was zo lekker weer toen we vertrokken Clown) dus uiteindelijk kwamen we drijfnat op de vetgate aan. In KWB hadden we al kunnen oefenen met de vetgate en dat kwam nu goed van pas. Giel zijn hartslag bleef een beetje hangen rond de 64, ik denk na een minuut of 8 aangeboden. Alles was goed, alleen helaas voor locomotie een B.
Giel wilde goed eten op de vetgate terwijl ik snel even wat droge kleren aangetrokken heb. 2de deel van de rit hebben we alleen gereden, Giel vond het maar wat raar dat we nog een stuk moesten, de eerste paar kilometer was hij niet erg voorwaarts. Uiteindelijk bij Tonkie en een meisje met een halfinger aangehaakt (sorry, ben je naam kwijt Bloos), toen werd hij weer lekker wakker en had ik soms echt mijn handen vol aan hem. De laatste paar km was het terrein echt slecht en glibberig, maar we zijn heelhuids bij de finish aangekomen.
Giel wilde na de finish slecht eten, behalve het eten van Vaskur, dat was errug lekker Vork
Nakeuring had hij net als bij de voorkeuring een Hf van 40 en helaas weer een B voor locomotie.
Maar de eerste klasse 2 wedstrijd hebben we dus goed uitgereden. Ik ben onwijs trots op Giel! Hij krijgt eerst even rust nu en dan gaan we maar is kijken wat de volgende wedstrijd gaat worden.

Over die 2 B's maak ik me niet erg zorgen, maar ik baal er natuurlijk wel een beetje van. Er zat toch redelijk was asvalt in de route en hij loopt zonder ijzers, dus misschien was dat net te veel van het goede. Ook de paden waren op sommige stuk glibberig. Ik ga er nog eens goed overnadenken hoe we dit in de toekomst hopelijk kunnen voorkomen.

Uiteraard wil ik mijn supergrooms heel erg bedanken dat ze er weer stonden met dit super slechte weer, echt top OK dan!

Silence

Re: Vaassen, eerste klasse 2, wat hebben we genoten!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 17:02

OK dan! Goed hoor, super dagje zo te lezen.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 17:10

Super gedaan,leuk hoor!
Je kan met recht trots zijn op Giel. Lachen

rachelmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 18:38

Gefeliciteerd!!

Essie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 08:42

Super hoor!!! Gefeliciteerd!!

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 13:04

goed gedaan hoor

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 11:14

goedzo zuss! maar had het allemal al gehoord Haha!.
als je me weer nodig hebt hoor k het wel he!