35 KM op een wolk door de bagger!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pomski

35 KM op een wolk door de bagger!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 19:56

Vanochtend om 7.15 op stal, het begon al goed, ik trok heel gewoon mijn kast open, helemaal vergeten dat er een alarm op zit die de staleigenaar er altijd rond een uur of 8 vanaf haalt. Zo begon dus onze ochtend met een enorm kabaal, iedereen was gelijk goed wakker

Om 7.45 vertrokken richting Kootwijkerbroek, Numir liep super de trailer op, en de reis ging vlot. Het regende weliswaar al wel, maar met de gedachte dat een echt enduranceruiter zich niet laat tegen houden door een beetje regen, waren we in de perfecte stemming.

Om 8.15 in Kootwijkerbroek, en eerst maar naar de voorbespreking, die duurde niet lang. Rustig aan naar de voorkeuring, en alles was goed, een hartslag van 38 en een A voor de locomotie.

Toen rustig aan gaan zadelen, en tijdens dat erachter gekomen dat mijn horloge van de hartslagmeter het niet meer deed, op zich niet zo+n ramp, want dat scheelt een hoop stress...

Om 10.25 mochten we van start, Numir had er zin in, en alles verliep vlot. Het pad viel wel wat tegen, had het niet zo slecht verwacht, maar we hebben tot 2 km voor de PA alleen maar in draf of galop gezeten, dus het was niet van invloed op het tempo.

Bij de PA een hartslag van 48, we konden weer verder op pad. Terwijl we weg stapten kreeg ik de heldere ingeving dat ik even wilde controleren of ze wel de juiste hartslag hadden opgeschreven. Numir was daar niet zo van gediend, en klom van schrik bijna in een boom door het geknisper op zijn rug.

Ook de 2e helft van de rit ging lekker, ook veel bagger, en inmiddels waren we doorweekt. Weer doorgedraafd - gegalopeerd tot 2 km voor de finish, daar weer gaan stappen, en koelen.
Bij de finish en hartslag van 52!

Numir lekker een beetje naverzorgd, en weer naar de nakeuring. Daar had hij een hartslag van 44, en een A voor de locomotie. De 3 winstpunten waren binnen!!

Numir maar gelijk ivm de regen op de trailer gezet, en me omgekleed.
We hebben Num maar even eerst naar huis gebracht, omdat de prijsuitreiking pas om 17.30 was werd gezegd. Niet dus, toen we weer terug gereden waren was de prijsuitreiking al geweest.

Wel waren we 11e geworden met een snelheid van 12.72 km. Wat ook mijn doel was om wat meer met snelheid te rijden.
Al met al dus een leuke dag, en lekker gereden...

Silence

Re: 35 KM op een wolk door de bagger!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 20:24

OK dan! Goed gedaan hoor.
Balen van het weer, maar fijn dat je er tevreden over bent.

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 20:34

Gefeliciteerd met je goed uitgereden rit! Een mooie plek met een mooie snelheid!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 21:15

Gefeliciteerd met deze geslaagde maar erg natte rit Knipoog

ozzie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 22:17

Gefeliciteerd en jammer van het weer, maar dat heeft jullie er niet van weerhouden om lekker je race te rijden, top!!

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 22:53

netjes hoor chantal

jesslam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 07:38

he Pomski wat goed dat Num het weer zo goed heeft gedaan! Super joh! Ik heb ook al helemal zin in de kennismakingsrit bij Marcroix als ik dit zo allemaal lees xxjess

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 20:20

Gefeliciteerd. Op naar klasse 2.

Als je nog een keer deze kant op komt om te trainen roep je maar Lachen