rijdmaatjee gezocht!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

horsefan08

rijdmaatjee gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 12:11

Halloo allemaal, ik zet hier maar even een oproep omdat ik anders geen idee heb waar ikk het anders moet doen Verdrietig Ik voel me erg schuldig want ik zou met Silence(hier op bokt) aan mijn endurance wedstrijden gaan beginnen. Alleen mijn vader heeft roet in het eten gegooit, we wonen ongeveer 130 km uit elkaar, en me vader vond dat ik een rijdmaatje dichter bij huis moest zoeken. Terwijl Silence altijd voor me klaar stond, en me met alles wilde helpen enzo. Haar heb ik dus helaas moeten afwijzen..omdat me vader het toch niet zag zitten.

Nu zoek ik dus iemand die niet heel erg ver weg woont(op zijn hoogst een uurtje rijden, ik woon in mijdrecht) en nog een rijdmaatje zoekt.

Als jullie vragen hebben stel ze maar hoor!

groetjes britt

L_Rivaldo

Re: rijdmaatjee gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 16:51

Hey,

Ik zelf woon in amsterdam zuid oost, paardje in driemond (dicht bij het diemerbos en het gaasperplas). Het is wel een a pony waar ik graag ook is een kennismakingsrit mee wil maken.
Misschien lijkt het je wat, ik ben niet in bezit van een trailer.

anne_AVS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 21:33

Ik heb mijn verzorgarab in aalsmeer staa, bij het amsterdamse bos. Waar je lekker kan rijden. De eigenaresse van mijn verzorgarab wil van de zomer ook endurance wedstrijden gaan rijden. Dus we zijn al veel in het bos om zijn conditie een beetje op pijl te houden. Mischien (als het niet te ver weg is voor je) Kan je in het amsterdamse bos rijden, ik wil wel een keerje meegaan!

groetjes anne

miranda85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 23:50

hoi ik ga ook trainen in het amsterdamse bos. ik woon zelf in alphen aan den rijn. misschien een keer met zijn alle afspreken??
welke klasse rijden jullie nu?

pm mij maar.

gr.. miranda