Startkaart aanvraag..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

Startkaart aanvraag..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 12:46

Hallo,

Ik heb me aangemeld via Deronline om endurance wedstrijden te rijden. Nu het volgende, ik kreeg per e-mail een document dat ik moet invullen en opsturen naar de Ledenadministratie, zodat ik mijn startkaart krijg.
Er staan een aantal onduidelijkheden in het mutatieformulier, misschien dat iemand hier het weet.

Mijn pony heeft geen papier en staat niet in het stamboek.
De precieze geboortedatum is onbekend. Datum laatste meting is alweer een aantal jaar terug geweest, ze meette toen 1.43 meter.
Daarnaast wordt er gevraagd om het nummer van het paard.

Wat bedoelen ze met het laatste, is dit een chipnummer of iets?
Verder moeten alle vakken ingevult worden?, want ik weet niet wie haar vader is, er is geen stamboeknummer enz. enz.

wie kan mij hier iets over vertellen?

Troelaatje

Re: Startkaart aanvraag..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 13:21

ik heb vorige week hetzelfde papier op de post gedaan Haha! volgens mij bedoelen ze met het paardnummer, het levensnummer wat in je stamboek staat.. maar ja, die heb je er dus niet bij.. misschien even een mailtje sturen??
succes!!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 14:42

Of het nummer dat in je paard zijn paspoort staat. Dat is het nummer waarmee hij dan al bekend is bij de KNHS. Ik neem in ieder geval aan dat je paard een paspoort heeft?

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 18:22

paspoort heeft ze wel. Lachen
Hmm ik zal morgen even bellen naar knhs