Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Echt een aanrader als je het mij vraagt! carola schreef:Ik heb er (nog) geen ervaring mee. Ik heb ook altijd veel last van mijn knieen maar ook van mijn enkels en slapende voeten. Ik schijn het Loge-syndroom in mijn voeten te hebben. Ik rij nu al jaren met EZ-rides, maar daarbij heb ik dus last. Overigens is dit veel veel mensen al een hele verbetering als je van 'gewone' standaard beugels af komt. En een heeeeel stuk goedkoper in elk geval!
Binnenkort ga ik de K'vall beugels (van goedhard) testen. Bij deze beugels is je hele voet ondersteund, dit zou vooral moeten werken tegen de slapende voeten / enkelprobleem. Dit heeft mijn prioriteit, omdat dat loge-syndroom toch wel serieus genomen dient te worden volgens m'n fysiotherapeut.
Maar als deze beugels niet bevallen wil ik ook de elastostaps proberen, dus ik lees even mee in dit topic!
lars schreef:ik heb een ander soort beugels die je hele voeten ondersteunen maar wat een uitvinding!
Echt een oplossing voor mij voor zere enkels en slapende voeten.
Voor mijn knieën helpen deze beugels niet echt dan helpen de verende beugels beter maar dat is persoonlijk. (mijn beugels veren dus niet omdat ik daar een achilespees blessure van opliep)De pijn in mijn knieën is dus wel terug gekomen
maar ik denk dat het ook een beetje uitproberen is wat jezelf fijn vind rijden
sjuutje schreef:lars schreef:ik heb een ander soort beugels die je hele voeten ondersteunen maar wat een uitvinding!
Echt een oplossing voor mij voor zere enkels en slapende voeten.
Voor mijn knieën helpen deze beugels niet echt dan helpen de verende beugels beter maar dat is persoonlijk. (mijn beugels veren dus niet omdat ik daar een achilespees blessure van opliep)De pijn in mijn knieën is dus wel terug gekomen
maar ik denk dat het ook een beetje uitproberen is wat jezelf fijn vind rijden
Welke heb jij dan Chantal? Zijn die op internet te vinden?
Doei, Susan
maar deze ondersteund netzo als de K'vall beugels de hele voet. Yvonne v/d velde heeft ze ook dacht ik . 
Als dit niet helpt voor mijn knie dan weet ik het ook niet meer...