Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Dat is het grootste nadeel wat ik aan het boomloos rijden ontdekt hebt... en dat is best een groot nadeel, maar gelukkig goed door je eigen lichaam op te vangen heb ik proefondervindelijk vastgesteld).
, maar wil wel iets wat hem goed past natuurlijk
Tjo heeft iig sindsdien nooit geen drukplekken meer gehad en liep ruimer dan ooit.
Zeker met een ronder paard met weinig schoft is het veiliger dan bij een smal paard met hoge schoft en hoger liggende ruggegraat, daar krijg je heel snel problemen.
Afgelopen jaar heb ik 2 wedstrijden gereden met mijn Barefoot. Dit jaar ga ik met de Freeform starten. Ik heb geen ambities om hogere klasses te rijden en voor ons voldoet het prima. Vippie schreef:Daarna een podium gekocht maar dat was de grootste fout ooit (ondanks dat ik model arabier fjord had, die zijn niet geschikt voor fjorden en al helemaal niet voor brede paarden) en was blij dat ik er weer vanaf was.
) lijkt het me misschien een uitkomst.sflj schreef:Torsion is tenslotte door een Italiaans enduranceruiter ontwikkeld en wordt o.a. gebruikt tijdens de langste afstanden, op belangrijke wedstrijden en niet zonder succes.