uitslagen Dutch Joy endurance competitie 2007

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nasheeta

uitslagen Dutch Joy endurance competitie 2007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 19:55

Gisabeth Binnendijk wint "endurance jackpot"
Op de Algemene ledenvergadering van de KNHS endurancevereniging van 18 november jl. werden de winnaars in de Dutch Joy endurance competitie editie 2007 bekend gemaakt. De winnares van de hoofdprijs, ook wel bekend als de endurance jackpot, is Gisabeth Binnendrijk en Lorne. Zij won met 5 punten voorsprong op de nummer 2 in de ranking, Wilma Krikken en Boranco. Laatsgenoemde ging vervolgens aan de haal met de eerste prijs in de klasse I en de door het NRPS gesponsorde deken voor de beste NRPS-er in de competitie.
Overige prijswinnaars zijn dezelfde Gisabeth Binnendijk in de klasse II, Annika van Dijk en da Vinci in de ponyrubriek, Saskia Wagenaar en MA Nihyala in de rubriek voor Volbloed Arabieren en Carola Timmer en Kanway in de Draversrubriek.

Donna Oudshoorn en Karrimh wonnen de klasse IV en de rubriek welke gesponsord zou worden door de Vereniging voor Arabische Sportpaarden. Door een interne discussie werd deze prijs echter op het laatste moment teruggtrokken, waardoor Donna een mooie prijs aan haar neus voorbij zag gaan. Wolff Photography voorzag haar vervolgens van een alternative prijs zodat zij toch beloond werd voor haar mooie resultaten.
Aan Gisabeth Binnendijk is nu de beurt om een weeklang te vertoeven op het landgoed van Nederlands Kampioen endurance Yvonne van der Velde. Zij zal daar mogen genieten van een volledig verzorgde trainingsweek.
De editie van 2007 kende naast de trouwe schare van bekende sponsoren weer enkele nieuwe, originele prijzen. Zoals een beslag- en bekapbeurt en advies beschikbaar gesteld door de bekende endurancesmid en klasse IV ruiter Onno Grund, een chiropractische behandeling beschikbaar gesteld door Karianne van Ruth, een clinic klassieke rijkunst door Horst Becker, een dressuurtraining speciaal voor volbloed arabieren door Estrella Training Stables.
Verder wil de organisatie van de Dutch Joy endurance competitie 2007 ook dit jaar alle trouwe sponsoren van dit jaar en alle voorgaande jaren uitdrukkelijk bedanken voor hun loyaliteit, zij zijn De Paardebasis, NRPS, Educatief centrum 't Balingehof, Dravers Vereniging, Hippo Care en Wolff Photography.
De gehele uitslag is te zien op: www.endurancecompetitie.com

norwind

Re: uitslagen Dutch Joy endurance competitie 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 20:57

Alle winnaars van harte gefeliciteerd met de mooie resultaten.

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 09:40

Iedereen gefeliciteerd!!!
Helaas staat de volledeige uitslag nog niet op de site!

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 10:09

Hoi Gisabeth

Geweldig joh !
Hartstikke gefeliciteerd

En voor alle andere winnaars
ook enorm gefeliciteert.

En de organisatoren.... wat is het toch een leuke competitie
volgend jaar weer ?

voor iedereen geniet van jullie
goede prestatie...

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 10:14

Iedereen gefeliciteerd met de prijzen en de goede prestaties.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 10:27

Gefeliciteerd voor alle winnaars!!

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 15:37

Alle winnaars gefeliciteerd

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 01:47

Helaas kon ik niet bij de prijsuitreiking zijn, omdat ik in Canada zit voor een paar maanden, maar ik wil jullie en de sponser van mijn mooie (blauwe!) deken heel graag bedanken! Ik ben heel blij met de prijs, echt een mooie afsluiter van ons fijne seizoen. Ik vind het vooral voor Kanway heel mooi, die bewijst toch maar dat hij na een drafcarriere van 6 jaar (en 150.000 euro verdient) toch nog prima een tweede carriere aankan.

Ik ben wel benieuwd naar de gehele uitslag, maar die zal vandaag of morgen wel op de site komen neem ik aan?

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-07 09:06

haha ja komt er zo snel mogelijk op, we kampen hier met flinke griep helaas.
iedereen heel erg gefeliciteerd en dank voor alle leuke reacties. we hopen het volgend jaar weer te kunnen doen en het in een makkelijkere vorm kunnen gieten zodat deelname nog eenvoudiger wordt. (bijv niet meer de verplichting om 3 resultaten in te sturen)

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 12:04

Ik blijf het een geweldig intitiatief vinden dat 1 persoon zo'n hele wedstrijd gaat uitdenken en schrijven! Geweldig!
Wij hopen aankomende maart het resultaat van onze sponsoring van vorig jaar te zien (Dan wordt het veulentje geboren)

Ik dacht gezien te hebben dat de eigenaars van SHAHO dit jaar een dekking hadden gesponsord, was er dit jaar geen animo voor de merrie competitie? Want dat was toch ook een mooie prijs?

norwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 12:49

Naast de terechte felicitaties aan al die endurance ruiters, die het afgelopen seizoen fantastische prestaties hebben geleverd, is ook een compliment aan de organisatoren van de DJC competitie op zijn plaats.

Brigitte Kilian en Erwin Wolff een geweldige competitie !

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 15:41

carola schreef:
Helaas kon ik niet bij de prijsuitreiking zijn, omdat ik in Canada zit voor een paar maanden, maar ik wil jullie en de sponser van mijn mooie (blauwe!) deken heel graag bedanken! Ik ben heel blij met de prijs, echt een mooie afsluiter van ons fijne seizoen. Ik vind het vooral voor Kanway heel mooi, die bewijst toch maar dat hij na een drafcarriere van 6 jaar (en 150.000 euro verdient) toch nog prima een tweede carriere aankan.

Ik ben wel benieuwd naar de gehele uitslag, maar die zal vandaag of morgen wel op de site komen neem ik aan?

hoi Carola,

heb zitten aasen op jouw deken.. maar helaas.. kreeg hem niet mee haha..
gefeliciteerd trouwens ook met je mooie welverdiende prijs.. en nog heel veel plezier in Cananda...

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-07 19:43

joelledsr schreef:
Ik blijf het een geweldig intitiatief vinden dat 1 persoon zo'n hele wedstrijd gaat uitdenken en schrijven! Geweldig!
Wij hopen aankomende maart het resultaat van onze sponsoring van vorig jaar te zien (Dan wordt het veulentje geboren)

Ik dacht gezien te hebben dat de eigenaars van SHAHO dit jaar een dekking hadden gesponsord, was er dit jaar geen animo voor de merrie competitie? Want dat was toch ook een mooie prijs?

er was meen ik weinig animo voor de merrie competitie maar bij voldoende belangstelling (graag mail!) wil ik hem wel weer op gaan zetten denk ik.

wel erg gaaf dat jullie sponsoring een heus resultaat opbrengt. dat is in alle voorgaande jaren meen ik niet gelukt.

shaho werd niet gesponsord, helaas!

ik zou het persoonlijk erg leuk vinden wanneer mensen de waarde inzien van investeren in eigen endurance fokprodukten. in amerika doen er veel niet anders omdat je anders niet exact weet wat voor basis een jong paard heeft gehad. met eigen fok en opfok wel..

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-07 19:49

norwind schreef:
Naast de terechte felicitaties aan al die endurance ruiters, die het afgelopen seizoen fantastische prestaties hebben geleverd, is ook een compliment aan de organisatoren van de DJC competitie op zijn plaats.

Brigitte Kilian en Erwin Wolff een geweldige competitie !

dankjewel!

voor de nieuwelingen onder ons:

de DJ endurance competitie is in 2004 ontstaan als NRPS endurance competitie, in de tijd dat er 4 nieuwe dames werden aangetrokken voor het NRPS bestuur, waaronder ikzelf.
naar aanleiding van gesprekken met desiree hanen en yvonne van der velde, beide nrps liefhebbers, werd er geconstateerd dat er vrij weinig pr voor endurance werd gedaan, dit terwijl het nrps erg veel endurancepaarden heeft rondlopen in NL, waaronder zelfs A-kader paarden en dit jaar een Nederlands Kampioen!

Het initiatief kwam van mij, omdat ikzelf natuurlijk enduranceliefhebber ben, bij het opstellen van de rekenmethodes wat betreft veterinaire waardes kwam de kennis van Jantine van Haaften (destijds mede bestuurslid en student diergeneeskunde) erg goed van pas en zij heeft toen de taak van rekenkamer tot de laatste dag op zich genomen. vlak voor de prijsuitreiking (toen in Holten) moest er nog wat rekenwerk worden gedaan en dat heeft Erwin toen gedaan. (ik kan echt niet rekenen..)

de eerste keer was een succes en Dutch Joy sponsorde toen al een endurance weekendtraining.

Jantine, Myra Akkermans (die de promotieposters maakte) en ik hebben toen de complimenten van het bestuur gehad.

het jaar erop wilde ik graag een grotere competitie zodat iedereen mee kon doen. het nrps bleef wel trouw een deken sponsoren en dat vinden wij ontzettend leuk.
Dus zowel Dutch Joy, NRPS als De Paardenbasis zijn er vanaf het begin bij geweest en ook zij verdienen echt een pluim.

Zo is het dus begonnen en we gaan volgend jaar dus ons 5e jaar in..

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 20:06

Ik ben toch wel benieuwd waar ik zelf ben geëindigd in deze competitie!
Merriecompetitie is hartstikke leuk!

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-07 11:42

zondag a.s. zal hopelijk de website bijgewerkt zijn Knipoog het is allemaal best veel werk voor 2 mensen met een baan en gezin.

voor dit jaar ben ik trouwens ook nog extra dank verschuldigd aan Gretha Lijnsvelt voor de hulp en aan Yvonne die de prijsuitreiking op zich heeft genomen. Wegens omstandigheden moet ik het nog enige tijd rustiger aan doen vandaar dat ik er niet bij was dit jaar.