Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sash schreef:daarnaast is het hoofdstel in een gewone maat ook heel goed te verstellen! mijn paard heeft een nogal ruime kaak en een klein neusje maar het past prima!
en aan een easy zit volgens mij geen frontriem dus is eigenlijk alles te verstellen

Lenneke_ schreef:Mijn shet past Anouar z'n hoofdstel (cob) ook, dus idd zeeeer ruim verstelbaar
Wat goed!
Ik moet zelf ook nog eentje bestellen). willeke_nijs schreef:even een kanttekening, ik heb ook zo'n hoofdstel gehad (was niet van marylot, maar leek erop.) Was een hoofdstel dat kon versteld worden naar een full/cob of ponymaat. Maar mijn paard heeft zulke brede neus en kaken dat het hoofdstel niet paste...
Ik weet dat als je via goedhard.nl besteld je bij opmerkingen de maat die het hoofdstel moet hebben (neusriem en keelriem in mijn geval) kan opgeven. Dan ben je altijd zeker dat het past... (allé dat hebben ze mij toch verteldIk moet zelf ook nog eentje bestellen).