Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nina_rex schreef:. Je hoeft dus niet apart nog lid te zijn van een lokale vereniging (al kan dat toch handig zijn, bijv. voor goedkopere lessen ofzo).
Is het nu erg duidelijk dat ik geen dressuur- of springruiter ben?
maar wat ik niet begrijp is dat de TS zegt dat ze al lid is van de knhs vereniging, maar dat bestaat toch niet? of bedoelt ze daar nou de "lokale rijvereniging"mee?
Sash schreef:haha heeel duidelijkmaar wat ik niet begrijp is dat de TS zegt dat ze al lid is van de knhs vereniging, maar dat bestaat toch niet? of bedoelt ze daar nou de "lokale rijvereniging"mee?
Nina_rex schreef:Je moet lid worden van de KNHS Endurancevereniging, omdat die vereniging het mogelijk maakt dat er wedstrijden georganiseerd worden. Voor een endurancewedstrijd moeten dierenartsen, veterinair assistenten, juryleden, computermedewerker, computer, computerprogramma etc. geregeld worden, en die worden betaald uit de kas van de vereniging. Als organisator heb je al zoveel andere kosten en bezigheden, het is fijn dat deze dingen dan centraal geregeld zijn.
Behalve dat krijg ook nog het blad Her&Der, waarin je naast informatie ook de bijzonderheden vindt van wedstrijden, mededelingen etc.
Als je lid bent van de KNHS Endurancevereniging en je hebt een allround startkaart, dan is dat volgens mij voldoende om ook dressuur, springen en SGW te starten. Je hoeft dus niet apart nog lid te zijn van een lokale vereniging (al kan dat toch handig zijn, bijv. voor goedkopere lessen ofzo).