Her&der en mendurance

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Napie

Her&der en mendurance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 01:27

In 2008 gaat hij er komen: mijn mendurance startkaart. Maar moet ik hier dan ook een verplicht abonnement bij nemen van de her&der en heb ik dan ook wel wat aan dat blad als mendurance menner? Ik ken het blad geheel niet dus ik weet eigenlijk niet wat er in staat, maar als ik er niets aan heb vind ik het een beetje zonde van het geld.

Trouwens: waar vraag ik een startkaart aan? Gewoon bij de KNHS?

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Re: Her&der en mendurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 08:17

Normaal gesproken krijg je de Her&DER bij je lidmaatschap van de endurance vereniging.
Volgens mij heb je er niet erg veel aan als menner!
Startkaart vraag je aan bij de KNHS.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 10:35

Ik moet dus lid worden van de endurance vereniging? Ik ben al lid van de KNHS.

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 09:11

Lid van de KNHS? de knhs is volgens mij geen rijvereniging. of bedoel je misschien de fnrs?

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 09:21

Er staat opzich niet heel veel in over mendurance maar je hebt wel altijd een kalender met alle wedstrijden, en verslagen etc. Maar het meeste gaat over endurance

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 11:49

Sash schreef:
Lid van de KNHS? de knhs is volgens mij geen rijvereniging. of bedoel je misschien de fnrs?

Via mijn menvereniging ben ik lid van de KNHS maar heb geen startenkaarten op dit moment. Kan ik nu zo een startkaart aanvragen of moet ik ook nog lid worden van de endurancevereniging?

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 13:14

volgens mij moet je altijd lid worden van de KNHS endurance vereniging. ik ben namelijk ook via mijn rijvereniging lid van de FNRS een onderdeel van de KNHS. ik denk dat dat bij jou ongeveer hetzelfde is.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 18:37

Hoe het met mendurance en lidmaatschap zit weet ik niet.
Maar ik denk wel dat je iets hebt aan de HER&DER. Er staat niet heel veel specifiek over mendurance in, maar er staan regelmatig interesante stukken in over training enzo. Dat lijkt me ook interesant voor mendurance-menners.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:34

Mij lijkt het ook logisch dat er nog niet veel over de mendurance te vinden is in de Her-en-Der, volgens mij is dat pas vorig jaar van de grond gekomen en is het dit jaar voor het eerst dat er meer dan twee wedstrijden waren. Dus dat zal ongetwijfeld volgend jaar weer meer info opleveren!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 07:05

Je hebt ook nog geen startkaart nodig aangezien de wedstrijden nog niet officieel zijn. Je moet wel lid zijn van de DER. Je behaalde punten worden, als mendurance officieel wordt, gewoon meegenomen en bijgeschreven en vanaf dan heb je een startkaart nodig.

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 01:57

Maar de mendurance wordt volgend seizoen (2008) toch officieel? Dus met startkaart? Of word dat alweer uitgesteld?

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 19:21

Vooralsnog is daar niks van bekend, dat was wel het streven maar er is niks officieel. Kon ook zijn dat er nog een proefjaar achteraan kwam.