Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
: Ik ben in compiègne geweest (ik heb daar gegroomd), en degene die als eerste binnen is gekomen, na 140 km, heeft het laatste rondje met een snelheid van 28 nogwat km/u gereden (en is vervolgens afgekeurd
). Dat is ook best hard doorkrossen, en dan heeft je paard al 120 km achter de rug ÉN het terrein is super zwaar (modder tot aan je enkels je kunt niet zien waar je paard doorheen loopt). Ik vind dat net zo erg eig
. Voor je paard iig niet eerlijk. Dit gaat tenminste maar over 30 km... geen 140.
.
mazzeltje schreef:Lekker ook dat gemep op die paarden.
Huertecilla schreef:mazzeltje schreef:Lekker ook dat gemep op die paarden.
ja, en al die martingaalrembekrachtigers ook![]()
hc
jodi schreef:het is maar goed dat er weinig mongolen starten in de endurance,dat zou wel eens erg fustrerend kunnen zijn voor eigenaren van peperdure arabiertjes.
jodi schreef:het is maar goed dat er weinig mongolen starten in de endurance,dat zou wel eens erg fustrerend kunnen zijn voor eigenaren van peperdure arabiertjes.
Huertecilla schreef:mazzeltje schreef:Lekker ook dat gemep op die paarden.
ja, en al die martingaalrembekrachtigers ook![]()
hc