en een A voor Locomotie
. Daarna rustig gaan opzadelen en nog te paard een stukje meegekregen van de voorbespreking. Rustig wat losgestapt en ja
we konden van start gaan.De route verliep prima, roanda draafde lekker door met hier en daar een galopje. Voor ons is dit bekent terrein want ik rij regelmatig hier door de bossen en hei.Dus verdwalen kwam in ons woordeboekje niet voor.Aangekomen op groompunt B roanda gekoeld en weer verder op naar de PA. Nou er kwamen nog gezellig 4 klets dames voorbij te paard en die gingen er in volle galop vandoor.
Gelukkig reageerde roanda er niet zo veel op, maarja prettig is anders.Toen ben ik ongeveer 1.5 km voor de pa gaan stappen, bij de PA aangekomen had ze een hartslag van 55
Eenmaal bij de finish aangekomen moest Mw nog even plassen
( altijd goed natuurlijk) en had ze een pols van 54.
Lekker na verzorgd en wat laten grazen toen de nakeuring. Pols was 48 en een A voor Locomotie.
Ik ben dik tevreden op roanda en nou weet ik ook zeker dat ze klaar is voor Wanroij
, want dat wordt onze eerste officiele wedstrijd.Kortom heb heerlijk gereden in een mooie omgeving, goed georganiseerd en natuurlijk prachtig weer.
Hopelijk volgend jaar weer.

De dames waren zelf zo verbaasd dat hun ontsnapping uberhaupt lukte, dat ze daarna niet wisten waar ze heen moesten