Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nelleke1 schreef:zachte en goede kussens voor de pony spreekt voorzich, perfect passend dus, perfect passend voor mij, als het regen moet je via een knopje een paraplu boven je uit kunnen klappen zonder vast te houden er moeten tassen aan zitten zo dat is mijn perfecte zadel oja hij moet blauw zijn DE PENNYWENS DUS

Karin schreef:De Massimo Trail in 'dressuurmodel' (dus met langere zweetbladen) en zonder het randje langs het 'rokje' dat over de beugelgesp zit. Verder geen wensen.

laura1986 schreef:Iemand die weet waar je zo`n zadel kunt kopen mag me een PB-tje sturen!
Ik ben er ook al 4 jaar 100% tevreden over, ik zou niet weten wat ik nog meer zou wensen aan een zadel. Het heeft alles wat ik belangrijk vind, en het allerbelangrijkste is dat mijn paardje er al 4 jaar probleemloos mee rondloopt.
Karin schreef:H
Het meest ben ik zelf te spreken over de zit, de zachte ribbelzit die je ook op IJslanderzadels vindt. En nu het leer niet meer zo stug is als in het begin is mijn beenligging ook beter geworden. Ik heb alleen een persoonlijke voorkeur voor dressuurzadels, waarin ik mijn been lang kan laten. Ik ben geen fan van Podium-achtige modellen, in westernachtige zadels zit ik ook niet echt lekker op langere afstanden en en een zadel zonder zweetbladen heeft ook mijn voorkeur niet. Vandaar dat ik riep dat ik de Trail wel in dressuurmodel zou willen hebben (met die ribbelzit dus). Maar misschien ligt zoiets wel minder goed op mijn paard, dan is de keus snel gemaakt: dan blijf ik bij het VZH-model.