Maar we konden wel weer het mooiste plekje uitzoeken. Helemaal in de hoek, waar je het bergje opging naar de finish van klasse 1 (voor degene die onze mooie trailer gezien hebben)Helaas regende het aan één stuk door. Dus we hadden het tussenschot van de trailer opzij gezet en daar de stoeltjes en de koelbox neergezet. We zaten daar prima.
Lekker op tijd ons bedje ingekropen. Ik sliep samen met m'n moeder in de auto en m'n vader in de trailer. Een geslaagd expiriment.
6 uur ging de wekker en terwijl wij ons bedje uitkropen kwamen de eerste trailer al het terrein oprijden.
Alles klaar maken en dan maar voorkeuren. Hartslag van 36
Valt hij zo dood neer ofzo? Dat was echt uitzonderlijk laag voor Anouar. Verder alles goed, dus van start.Anouar was heel erg druk en ik vond zowat de hele groep veel te hard van start gaan. Dus ik ben lekker achtergebleven met nog een paar. Anouar wilde alleen maar galoperen, ook op het asfalt en vertel dan maar eens dat dat niet mag.
Er zaten mooie stukken in de route, vooral door die velden, maar om heel eerlijk te zijn vond ik de route heel erg tegenvallen. Veel verharder weg en soms echt heel slechte paden vond ik. En dat was niet omdat alles heel nat was van de regen, daar kunnen ze niets aan doen.
In de vetgate vrij vlot aangeboden. Volgens m'n moeder zat hij ruim onder de 60 voor het aanbieden. Maar tijdens het meten door de vet kwam z'n buurman van vanacht langs waar hij nogal gek van was. Maar z'n hartslag was 60, dus we hadden geluk.
Verder ook weer alles goed.
Tweede rondje lekker rustig aan gereden gezien mijn route-ervaring van het eerste rondje. Lekker de tijd genomen bij de groom- en waterpunten aangezien Anouar zo'n zuipschuit is.
En uiteindelijk in een vlot galopje over de finish.
Het was nog een stukje lopen van de finish naar het terrein, dus hebben we maar van de gelegenheid gebruik gemaakt en heb ik Anouar al lopend volgepropt met gras.
Bij de nakeuring hartslag van 52, wat ook al laag is voor hem en perfecte darmgeluiden

Dus al met al een zeer geslaagde wedstrijd ondanks de route.
En... ik ben nog jarig vandaag ook