Maar wat is dit voor onzin? Ik dacht dat het er bij endurance om ging je paard en jezelf het zo makkelijk mogelijk te maken?!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

woeliej schreef:nou vind wel minder fris opzich.. Zo'n bezweet t-shirt.. Oke, in een BH rond rijden vind ik ook niet vatsoenlijk maar zo'n hempje is toch 'normaal'?

woeliej schreef:even offtopic. Ik heb de goldfinch broek gisteren gekregen, en hij zit erg fijn. Is alleen heel stuk te lang maar sla hem wel om, kandie mooi mee naar ommen!
Inkorten kan, bijplakken niet denk ik altijd maar.
, maar ik ben op nationale wedstrijden nog nooit aangesproken. Nu is het er waarschijnlijk de afgelopen 3 jaar ook niet van gekomen.
woeliej schreef:nou vind wel minder fris opzich.. Zo'n bezweet t-shirt.. Oke, in een BH rond rijden vind ik ook niet vatsoenlijk maar zo'n hempje is toch 'normaal'?

Merens schreef:woeliej schreef:even offtopic. Ik heb de goldfinch broek gisteren gekregen, en hij zit erg fijn. Is alleen heel stuk te lang maar sla hem wel om, kandie mooi mee naar ommen!
Ik hoor vaker dat ze vrij lang uitvallen, maar beter te lang dan te kort toch?Inkorten kan, bijplakken niet denk ik altijd maar.
Veel plezier ermee
, maar ik vind zelf niks mis met bijv. een hemdje met brede bandjes eigenlijk. Spagettibandjes kan ik me wel iets bij voorstellen, hoewel je hebt toch dat alles verhullende hesje erover...
Nina_rex schreef:Het is inderdaad bedacht om het imago van de sport hoog te houden, maar ik vind zelf niks mis met bijv. een hemdje met brede bandjes eigenlijk. Spagettibandjes kan ik me wel iets bij voorstellen, hoewel je hebt toch dat alles verhullende hesje erover...
![]()
Iemand die ik ken moest op een wedstrijd haar shirtje met kapmouwtjes (duidelijk niet mouwloos iig) verruilen voor een shirtje met meer mouw. Een ander jurylid zei later dat zij haar wel zou hebben laten starten met dat shirtje. Dus het is een beetje vaag, maar als je geen risico wil nemen doe je gewoon iets aan dat mouwtjes heeft natuurlijk.
woeliej schreef:denk dat ik maar een aantal shirt mee ga nemen, t is kennerlijk niet gauw goed
Judith_ schreef:Je kan beter een losser t-oliebol aan trekken als het erg warm is dan een strak spagetietopje.
Nina_rex schreef:Iemand die ik ken moest op een wedstrijd haar shirtje met kapmouwtjes (duidelijk niet mouwloos iig) verruilen voor een shirtje met meer mouw. Een ander jurylid zei later dat zij haar wel zou hebben laten starten met dat shirtje. Dus het is een beetje vaag, maar als je geen risico wil nemen doe je gewoon iets aan dat mouwtjes heeft natuurlijk.
kimmy1985 schreef:ben ik ook wel benieuw naar mischien vanwege insecten.
of vieze oude mannetje die je tegen kunt komen haha