Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

) 
)
Nagyl schreef:Moet je dan beide alle hindernissen nemen of kan jedan afwisselen??? hihiihi
Merens schreef:Ik doe ook mee!
_rosita_ schreef:Merens schreef:Ik doe ook mee!
kan het zijn dat ik megagrote poster heb zien hangen met jou en je paardje erop, in het rood?

(ben nogal een angsthaas op sommige momenten).
Pijn heb ik niet echt. Dat scheelt uiteraard. En het was niet de eerste keer.
Moest het op de 1 of andere manier toch niet gaan (denk dat je dat zelf wel snel genoeg merkt) kan je nog altijd stoppen...

Delphi2 schreef:Wij doen ook mee in Zutendaal, ik rij in Equipe met "Esperanza".
Ik heb in augustus een wedstrijd georganiseerd in de kop van Noord-Holland daar deden ook een aantal mensen alleen op zondag mee, zij waren allemaal erg enthousiast. Ik zou gewoon de organisatie mailen of je alleen op zondag mee kan doen, is een leuke kennismaking met TREC.

Hij moet relaxed zijn, anders vind hij alles eng. En dan blijft hij ook niet braaf stilstaan, gaat hij niet door het water en vindt hij hekken en boomjes al zo eng dat ie vast niet in de buurt komt
Dus ja, ik hoop dat hij een beetje relaxed in zijn hoofd is.
En dat is ook goed gekomen hoor, dat gaat nu ook normaal. Dus het kan vriezen en het kan dooien zeg maar 

Esperanza schreef:Hee, en krijg ik ook een opstapje bij het rechts opstijgen? Mijn paard is 1,76, dat is met normaal opstijgen al lastig zonder opstapje
omdat mijn pony klein is wordt er voor mij nog geen lagere boomstam neergelegd, of een opstapje voor dr bij een opsprong 

(en als dat dan ook niet lukt is dat gewoon heel leuk voor de toeschouwers
)
(maar dat zal wel niet)