Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, maar het gaat mij inderdaad echt om het meten voor je gaat aanbieden.
Alleen tijdens de keuring niet om inderdaad discussies te vermijden.
) 
sandyQ schreef:daarnaast is het handig als je op de rit bij het bord 2km voor de pa alvast gaat stappen,dan weet je zeker dat de hartslag goed is

naiade schreef:ik mocht het in kwb niet
ik wilde nog even kijken maar ze zei wil je hem uit doen
Karin schreef:naiade schreef:ik mocht het in kwb niet
ik wilde nog even kijken maar ze zei wil je hem uit doen
Dan had je al gemeld dat je wilde aanbieden. Zodra je dat hebt gezegd en de vet is op weg om de stethoscoop tegen je paard aan te leggen moet je hartslagmeter uit zijn - of iig moet op je horloge niet te zien zijn wat je hartslagmeter aangeeft (even op tijdweergave zetten of buiten bereik houden).
Zolang je je paard nog niet hebt aangeboden mag je checken wat je wilt (binnen de tijd die ervoor staat natuurlijk).

Karin schreef:Ja, dat mag. Het gaat erom dat de hartslag niet op het schermpje van je horloge te zien is als de vet aan het meten is. Dit om discussie te voorkomen.
wat maakt het nu uit of jij op je schermpje ook een hartslag ziet? De telling van de DA(-assistent) is toch gewoon bindend, daar valt weinig over te discussiëren. En als de teller zijn/haar werk een beetje doet kunnen er echt enorm grote verschillen zijn.