6 uur non stop

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SFCAP

6 uur non stop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-07 11:45

Zaterdag samen met mijn vriend naar Val Joly geweest (ligt net over de grens met Frankrijk) het was er "het feest van de wandelaars" en natuurlijk gingen we eens een kijkje nemen.

We hadden gepland de wandeling rond het meer te doen en die was 21 km en zeker op 3 uur te doen.

s ochtends de paarden goed eten gegeven. Ter plekke nog ff laten drinken, en hup, richting de eerste wegwijzer. Het was toen 10.45. Maar we kwamen snel weer op de eerste plek uit, verkeerde pijltjes gevolgd...

Toen we eindelijk de goede pijltjes volgden hebben we veel gegallopeerd, het waren prachtige paden!

Maar het mocht niet wezen, die aanwijzing trokken echt op niets... We zijn verschillende keren de weg gaan vragen, en de kaart die we gekregen hadden was verre van duidelijk... Tegen 2 uur id namiddag begon mijn maag te knorren, (we hadden toen al moeten weer zijn, maarja...)
Gelukkig liepen de paarden heel vlot en vrolijk door, vgl met de ruiters die stilaan hun achterste goed begonnen te voelen!

De uren gingen voorbij, en af en toe reden we mis, veel te weiging duidelijke wegwijzers, en het is daar echt enorm groot...

Naarmate het 4 uur werd en mijn achterwerk al heel verschroeid was, we al vele steile boshellingen op en afgereden hebben, en godzijdank super ponies hebben die gelukkig nog energie overhadden zagen we dat we opnieuw op de oude weg uitkwamen die we al gedaan hadden, gelukkig, het eindpunt was in zicht!
De ponies hadden het ook op gemerkt en gallopeerden snel en vrolijk door...

Een uur later... Het was dan 17.00 zijn we gearriveerd aan de vanne...

Er is 6 uur non stop gewandeld... (Ik vermoed dat we meer dan 50 km afgelegd hebben)

De paarden ff laten eten en drinken, en dan de vanne op naar huis!

Het was zeker te herhalen, maar aan die wegwijzers mogen ze wat veranderen!