vraagje startkaart

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mychinook

vraagje startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 16:48

ik had weer een vraagje : een vriendin van mij wil met een paardje (van iemand anders) dressuur gaan starten officieel en dus een startkaart aanvragen.nou wil ze met mijn paardje ook is endurance gaan starten. nou is er iemand die haar verteld heeft dat dat dus niet kan.dat als je voor 1 paard een startkaart krijgt voor dressuur je niet met een ander paard kan starten in de endurance. mij leek dat onwaarschijnlijk maargoed ken de regels niet. wie kan mij helpen op een antwoord?

Anoniem

Re: vraagje startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:17

Stuur de KNHS eens een mailtje, zij weten het zeker.

Ik weet wel dat er op de startkaart het combinatie nummer staat. Het nummer van de ruiter en het paard wat bij die startkaart hoort. Wil de ruiter met een andere paard starten is dat een andere combinatie en dus een andere combinatienummer wat niet op de startkaart staat.

Ik gok dat ze gewoon twee stratkaarten moet aanvragen, een voor dressuur met het ene paard en een voor endurance met het andere paard.

Lenneke_

Re: vraagje startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:45

Zowel paard als ruiter moeten een startkaart hebben. De startkaart hoef je niet samen te hebben zoals bij dressuur.

Dus als jij met je paard een startkaart heb en je vriendin een startkaart met een ander paard mag je vriendin gewoon met jou paard starten.