Giel moest natuurlijk even tegenspurtelen met trailer laden, maar we vertrokken alsnog op tijd.
Giel was erg rustig toen we daar aankwamen, dus ik heb eerst even zn manen gevlochten en op SC en Cathelijne, mijn grooms gewacht.
Bij de voorkeuring was alles in orde, HF 40, locomotie een A.
Voor het eerst helemaal alleen starten, toch wel spanned hoor. Het terrein kende ik, Giel heeft een jaar aan de UH gestaan. Hij wist ook precies hoe hij het snelst bij zijn oude stal moest komen

We gingen eigenlijk erg lekker in het begin, draf en galop afgewisseld, maar we kwamen echt bijna geen andere ruiters tegen, wat is dat saai zeg! 1 km voor de P/A gaan stappen en meteen aageboden, dat had ik beter niet kunnen doen
, HF was 72, dus 10 min wachten. Ik heb nog nooit meteen aangeboden, maar omdat ik toch mn punten voor Kl 2 al heb wilde ik het een keer proberen. Na 10 min was de HF 50 dus we mochten door. Ook het 2de deel alleen maar tegenliggers tegengekomen, Giel kreeg een dip, en ik ook. 2 km voor de finish gaan stappen, Giel toonde ook moe. Hf 58 bij de finish en 40 bij de nakeuring en weer een A. Ik ben natuurlijk super trots op hem, nu gaat hij lekker 1 of 2 weken op rust want ons seizoen is voorbij, ik vind dat hij genoeg gepresteerd heeft dit jaar 
Ik vond het terrein echt best pittig, heel veel boomstronken, en grote stenen. Aan Giel heb ik duidelijk gemerkt dat hij het alleen veel zwaarder vind als met een ander paard erbij, hij heeft daar duidelijk veel steun aan. En ik vind het ook veel gezelliger

SC en Cathelijne, nogmaals hartelijk bedankt voor het groomen!

)

(hihi)