De titel zegt het al, is endurance ook geschikt voor een ijslander?
Is het toegestaan en komt het wel meer voor?

Ik ben benieuwd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mazzeltje schreef:Tonkie heeft verschillende klasse 3 IJslanders, en iig 1 daarvan is klasse 4 startgerechtigd!

Lenneke_ schreef:Natuurlijk is het toegestaan, je mag ook met een ezel.

mazzeltje schreef:Tonkie heeft verschillende klasse 3 IJslanders, en iig 1 daarvan is klasse 4 startgerechtigd!

Tonkie heeft 1 van haar paarden bij de besmanninck-hoeve weg toch? Daar post ze iig wel eens wat in het gastenboek. Is er iets waar je goed op moet letten volgens jullie bij het "trainen" en hoe kan je het beste beginnen? Er is hier namelijk niemand in de buurt die er verstand van heeft.. Sok schreef:mazzeltje schreef:Tonkie heeft verschillende klasse 3 IJslanders, en iig 1 daarvan is klasse 4 startgerechtigd!
Wou haar idd net noemen!
Ik ken ook nog 2 mensen uit (geloof ik) Meppel die ook met IJslanders rijden, ook niet onverdienstelijk

[/quote]
Sok schreef:Hetty en Ron Smit. Rijden met Mölfluga en Silfra, misschien zegt je dat meer?
Drifandi_ schreef:Sok schreef:Hetty en Ron Smit. Rijden met Mölfluga en Silfra, misschien zegt je dat meer?
Die ken ik wel ja, die paarden komen van de manege waar ik les heb. Rijden die ook? Ben ze wellis tegen gekomen op 'n ijslanderwedstrijd
Sok schreef:Hetty en Ron Smit. Rijden met Mölfluga en Silfra, misschien zegt je dat meer?
[/quote]