terug trekken van wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

woeliej

terug trekken van wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 21:26

Hoe zit het nou precies met betalen en terug trekken? Waarneer ben je verplicht te betalen?

Als je daar op het terrein bent geweest of bijv. je paard is een week van te voren kreupel geworden en je kan niet meer mee doen. Moet je in beide gevallen gewoon betalen zonder terug gave van geld?

Elles_

Re: terug trekken van wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 22:04

ja zker als je terug trekt (dan heb je zelfs megedaan!!) en als je je afmeld moet je ook betalen. mischien niet als je je vóór de sluitingsdatum afmeld dat weet ik niet. maar ik vind het ook niet meer dan logisch..

araber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 07:23

Normaal gesproken moet je altijd betalen zelf als je je voor de inschrijvingsdatum afmeld. Sommige wedstrijden zijn hier iets soepler in dan hoe je niet te betalen als je je voor die datum afmeld. Maar je moet altijd betalen.

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 08:41

Je moet altijd betalen.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 08:51

Behalve vanaf klasse 3 toch, als er inschrijfgeld en startgeld is

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 09:04

Je moet idd altijd betalen!

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 09:44

Het verschilt hoor, wij hebben bij onze wedstrijd bijv. mensen waarvan het paard kreupel was of die een andere goede reden hadden het startgeld terug gegeven, zij betaalden dus alleen het inschrijfgeld (10 euro, dat is nu bij alle wedstrijden en klassen zo, niet alleen vanaf klasse 3).
Maar het is aan de organisatie om te beslissen of ze dit doen (of ze het zich financieel kunnen permitteren, want je maakt vooraf vaak toch al een hoop kosten), het is zeker niet vanzelfsprekend. In principe geldt gewoon: inschrijven is betalen.

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 15:57

oke weet ik dat ook weer.

Vind het alleen zo link met op langer termijn inschrijven. Maar wedstrijden zitten tegenwoordig zo snel vol dat dat haast wel moet..

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 17:07

Ik plan gewoon wedstrijd voor wedstrijd. Pas als ik weet hoe een wedstrijd ie gegaan weet ik wat ik daarna ga doen.
En ja, dan zit er wel eens wat vol. Pech dan maar.

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 21:14

ik doe dat inderdaad ook. gewoon kijken hoe het ging en of paard fit is etc. en sommige wedstrijden zijn niet zo snel vol. en ik betaal meestal 2 weken van te voren.

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 15:47

In België was het wat dat betreft altijd gemakkelijk: gewoon op de dag zelf erheen en je ter plekke inschrijven! Pling Wedstrijden zitten daar nooit vol. Sinds 2 jaar moet je je wel vantevoren inschrijven, en sinds dit jaar geloof ik ook al iets vantevoren betalen (5 euro ofzo).

Voor de ruiter heel handig, maar als organisaator moet ik er eerlijk gezegd niet aan denken. Nors opkijken Je hebt geen idee hoeveel ruiters er komen opdagen, en als het net op die dag slecht weer is zit je met een strop. Dus al met al vind ik het Nederlandse systeem toch beter hoor! Knipoog

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 23:06

ik heb laatst voor laag soeren ook moeten afzeggen.
heel netjes moest ik maar 10 euro betalen.