LS was Giel zijn 2de officiele wedstrijd, ik had er weer veel zin in en ik was gelukkig een heel stuk minder zenuwachtig als voor Zelhem.
Vorige week zaterdag was ik door mijn enkel gegaan met hardlopen, niet zo fijn een week voor een wedstrijd. In de loop van de week werd het steeds erger, maar ik wilde perse starten, gelukkig viel de pijn onderweg reuze mee!
Giel liep een beetje te klooien met trailerladen waardoor we iets later op het terrein aankwamen als gepland.
Snel gaan voorkeuren, Giel was helemaal goed met een HF van 38 en een A voor locomotie.
Het was dus ook behoorlijk haasten om optijd aan de start te verschijnen. Gelukkig is dat helemaal goedgekomen door de geweldig hulp van onze super grooms! Bedankt voor jullie hulp Annemarie en Ilona!!
Wederom deze wedstrijd samen gestart met Carola en Kanway, de paarden lopen in een heerlijk tempo samen en het is natuurlijk erg gezellig om samen te starten.
Paar foto's van de start, giel had er zin in
: 

Al vrij snel kwamen we aan op het eerste groompunt waar giel meteen begon te drinken, echt super!
Al vrij snel kwam het bordje 1 km voor de P/A in zicht, 1 km voor de P/A zijn we gaan stappen. Na een minuut of 3 aangeboden HF 44. Nog even gewacht op Carola die wat later aan had geboden, even wat gegeten en weer verder gereden.
Onderweg nog zwijntjes tegen gekomen die Giel heel erg eng vond (hij blijft wild in het bos zo apart vinden terwijl we het vaak zat tegenkomen)
Giel liep ook het 2de deel heerlijk, hoewel ik wel voelde dat hij af en toe liever een galopje mee had gepakt voor de afwisseling, maar Kanway kan niet zo goed galopperen en die wilde hij toch ook echt niet achterlaten
.Nog wat mooie foto's van onderweg

2,5 km voor de finish gaan stappen. HF bij de finish 58 dus goed, nog even gewacht op Carola die 10 minuten had. Toen Giel even wat te eten gegeven en afgesponst en op na de nakeuring. Hf 40 en locomotie een A, weer een wedstrijd goed volbracht!
Thuis ging hij in een lekker drafje op zijn vriendjes af, de volgende dat stond hij er weer frisjes bij. Ik ben super trots op mijn mannetje, op naar de Ginkelse Hei!
Het enige is dat ik meer moet gaan oefenen met voordraven, hij sjokt een beetje achter mij aan, thuis loopt hij in een heerlijk actief drafje naast me mee, maar op wedstrijd ziet hij veel te veel om zich heen gebeuren om goed op mij te letten!
Nogmaals hartstikke bedankt Annemarie en Ilona en natuurlijk Carola voor de gezelligheid en het vervoer!