Ik reed dus met twee Zusjes met een New Forrest Pony (maar leek verdacht veel op een arabiertje) en een groter bruin paard.

De derde dame reed op een draver met een renzadel. Heelknap op het daarop 33,5 km vol te houden. Het tempo ging lekker, redelijk vlot gedraafd en af en toe wat stap. Evven kijken hoe de paarden zich hielden. Lastig om in te schatten wat de andere paarden aankunnen.
OP de PA toch even koelen en snel aanbieden en iedereen mocht door. Kort na de PA verstapte van een van de zusjes zich en toen was zijn knieschijf uit de kom. De draver en klasse I ruiter zijn toen in overleg doorgereden en ik en het anders zusje zijn gebleven.
Gelukkig kwam al heel snel toevellig een auto van de orgenisatie langs en zij hebben een trailer en dierenarts gehaald. Ze kwamen net aangereden en hup de knieschoijf schiet weer terug. Maar goed het paard kon zo toch niet verder.
Samen hebben we de rit toen uitgereden wat heel prima ging. Nog een klein buitje als verkoeling en bij de finish beide paarden goed. Plinka had daar 60 (is voor mijn fjordje heel normaal en de New Forrest 44!!!) ook de nakeuring geen probleem. We hebben met oponthoud net boven de 8 km/u gereden.
Al met al een leuk rit, jammer voor het bruine paard ik hoop dat hij snel weer opknapt. Op naar de volgende wedstrijd