Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Silence schreef:Kun je geen groom regelen? Mijn ervaring is dat maar zat mensen dat willen en voor jezelf is het ook heel fijn.

sabien schreef:Bij de P/A staat eigenlijk altijd wel water voor zo ver ik het weet dus lijkt mij niet echt een probleem bij max. 30 KM ook niet bij warm weer. Als je je paard dan van te voren op P/A en na de wedstrijd water aanbied dan lijkt het me voldoende!
Er zijn zelfs sommige wedstrijden (zoals Laag Soeren) die ook op de route nog verschillende waterpunten hebben!
Smoske schreef:sabien schreef:Bij de P/A staat eigenlijk altijd wel water voor zo ver ik het weet dus lijkt mij niet echt een probleem bij max. 30 KM ook niet bij warm weer. Als je je paard dan van te voren op P/A en na de wedstrijd water aanbied dan lijkt het me voldoende!
Er zijn zelfs sommige wedstrijden (zoals Laag Soeren) die ook op de route nog verschillende waterpunten hebben!
Dat zou fijn zijn, ik weet niet of de organisatie waar ik bij ben dit ook doet. (vet2000 - België) Dat ga ik eens navragen, hoef ik me daar al geen zorgen over te maken.