Kennismakingsrit in Zelhem goed verlopen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roanda98

Kennismakingsrit in Zelhem goed verlopen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 14:13

Vandaag voor het eerst een endurance gereden met Roanda Cool , natuurlijk al vroeg vertrokken van stal en rond 08.30u aangekomen in Zelhem. Eerst even rustig koffie drinken Koffie (of thee)! en de omgeving verkennen.

Nou rond 09.30u de voorkeuring gedaan hartslag was 40 en een B voor locomotie, ja ze vonden haar een beetje stijf lopen achter maar voordeel voor een twijfel mocht ik toch starten Haha! maar bij de p/a wel nog opdraven of het dan verbeterd was.

Ben om 11.14 u gestart en Roanda was in het begin een beetje erg voorwaarts en vond de omgeving ook erg spannend( koeien) Koe , met het inhalen of ingehaald worden vond ze allemaal best en trok er niets van aan Pling . Bij het bordje p/a over 2 km afgestapt en ernaast gelopen tot de p/a aangekomen bij de p/a om 13.00u had Roanda een hartslag van 48 en een A voor locomotie gelukkig ik kon de rit uitrijden Cool , nog even laten drinken, zelf ook wat gedronken en weer op weg voor de laatste 11,5 km tot de finish.

Naar de finish toe lekker een stuk gedraafd en weer 2 km voor de finish gestapt, eenmaal bij de finish aangekomen om 14.06u had Roanda een hartslag van 56 dus dat was prima Knipoog . Na een half uur de nakeuring en was de hartslag 36 en een A voor locomotie OK dan! , dus ik mag niet klagen met deze uitslag voor de eerste keer, ben ik heel erg trots op mijn viervoeter Ja heb nog gewacht op de prijsuitreiking en kreeg ik nog mijn Diploma in ontvangst. Mijn gemiddelde snelheid was 10,46km/h dit was ook mijn planning om ongeveer 10 km/h te rijden dus dat is mooi gelukt. Pling

Nou ik denk dat ik maar eens deze week het lidmaatschap formulier ga invullen. En me aansluit bij de endurance club.

sabien

Re: Kennismakingsrit in Zelhem goed verlopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 14:28

Netjes hoor voor een eerste rit! Gefeliciteerd!

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 16:35

gefeliciteerd en welkom bij de endurance club! als lid kun je je dan ook aanmelden op het speciale endurance forum.

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 17:01

Ha, buurvrouw! Leuk dat je zo enthousiast bent! Zeker vaker gaan starten hoor, je hebt een erg leuk paardje.

Roanda98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 10:35

carola schreef:
Ha, buurvrouw! Leuk dat je zo enthousiast bent! Zeker vaker gaan starten hoor, je hebt een erg leuk paardje.

Ja inderdaad buurvrouw,wel grappig dat we elkaar tegen kwamen.Hoe ging het bij jou? als ik het lidmaatschap snel voor elkaar krijg dan probeer ik te starten op 7 julki Ginkelse heide ( is voor mij lekker dicht bij huis)

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 10:51

Dat moet wel lukken hoor, op 7 juli starten. Misschien start ik daar ook wel.

Bij mij ging het prima. Hij was wat druk bij de PA, maar verder heerlijk gereden met een lange teugel. Genieten dus! En overal keurige waardes, dus weer 3 wp erbij.

Roanda98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 10:55

fijn dat het bij jou ook goed ging,ik vond de omgeving ook erg leuk en een fijne route om te rijden( ik vond die heuvels heel erg leuk als afwisseling in de route)kortom ik heb er echt van genoten.

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 07:39

super gedaan zeg! mooie waardes, lekker gereden.