Endurance

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Endurance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-02 11:19

Ik wil met mijn arabier een keer mee gaan doen aan een endurance rit.
Het is een enorme angsthaas en hoewel het al steeds beter gaat heb ik het idee dat hij me nog steeds niet helemaal vertrouwt en aangezien ik binnenkort Z1 dresuur wil gaan starten, moet hij toch wel de hele proef op mij gaan letten ipv op zijn omgeving... Lips are sealed

Ik dacht dat misschien af en toe zo'n lang rit onze "band"wat kan verbeteren...
Kortom: heeft er iemand een wedstrijdkalender van endurance?? Ik weet al wel dat je zonder lid te zijn een keer mag meedoen, maar hoe gaat die inschrijving? (neem aan dat je geen coupon hoeft op te sturen Tong uitsteken )
Nog wedstrijden waar bokkers aan mee gaan doen die mij een beetje kunnen vertellen hoe het allemaal in zijn werk gaat?

Dank jullie wel!


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 15:24


Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 18:15

Ikke Haha!
Leuk dat je ook van plan bent eens van de Endurance te proeven. Niets is beter voor jullie band dan het samen rijden en samenwerken tijdens zo´n rit! Je moet je paard door en door kennen om aan te voelen wanneer hij aan zijn max zit, je een stapje terug moet doen, juist goed bezig bent, enz..
Inschrijving doe je heel simpel door op www.her-en-der.net het inschrijfformulier te printen, in te vullen en op te sturen naar het secretariaat van de wedstrijd aan welke je wilt deelnemen.
De wedstrijdkalender van dit seizoen is nog maar klein, morgen in Ommen, en 12 oktober in Katwijk. Dan zit het seizoen er voor dit jaar al weer op.. De nieuwe wedstrijdkalender zal voorlopig nog even op zich laten wachten, zo rond december/januari schat ik zo. Maar ook dat kun je allemaal op de site lezen.

Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers